Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SmeeJ schreef:[E]smée εïз: haha weetje hoe grappigik was blauwe prikranja ranja aan t drinken komt me vader binnen Esmee, Doe dat hier je mag nou geen blue curaqou fzo
drinke
Kyrr! (F) » Anne(L): Whahaah:_
Enn ehem
Esmée kwam net tot de ontdekking dat het toch wel blue curaqou was, me zus net zo Esmée jonge wat heb je met die blue curaqou gedaan, er zit nog maar een laagje in
Ik zo maaar dat was toch blauwe prikranja?![]()
Oeps
SmeeJ schreef:[E]smée εïз: haha weetje hoe grappigik was blauwe prikranja ranja aan t drinken komt me vader binnen Esmee, Doe dat hier je mag nou geen blue curaqou fzo
drinke
Kyrr! (F) » Anne(L): Whahaah:_
Enn ehem
Esmée kwam net tot de ontdekking dat het toch wel blue curaqou was, me zus net zo Esmée jonge wat heb je met die blue curaqou gedaan, er zit nog maar een laagje in
Ik zo maaar dat was toch blauwe prikranja?![]()
Oeps
Jamm
Kyrseltje schreef:gós, ik verveel me dood, iemand die iets weet te doen?
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:gós, ik verveel me dood, iemand die iets weet te doen?
mijn hw maken??
Kyrseltje schreef:Ik heb zelf ook hw, maar dat doe ik morge wel
ben echt trots op 'm. alleen was de batterij leeg, handig. hier nog mooie foto:
straks topic
o0valerie0o schreef:Ben net terug van marc, ik heb echt ons record gesprongen: opgementen 83 centimetersben echt trots op 'm. alleen was de batterij leeg, handig. hier nog mooie foto:
straks topic
omdat ik er maar 2 heb (handig he)

Anseltje schreef:Ow.. alweer 2 nieuwe leden..

Anseltje schreef:Het begint al druk te worden met ons groepje..
suusiejj schreef:Anseltje schreef:Het begint al druk te worden met ons groepje..
hmhm