Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mellanion84 schreef:Zorg dat je een goed gevoel voor humor hebt als je aan een haflinger begint, die van mij heeft een tik, die gooit alles graag op de grond. Dekens op de staldeur, zadels op de bakrand, hoofdstellen die aan de haak naast de deur hangen.. als je de kans geeft vliegt alles door de stal.
Je kan haar iedere keer op der donder geven maar 10 minuten later doet ze het weer. Nou ja dan maar de spullen gelijk wegruimen en buiten haar bereik houden. Haflingers hebben een karakter, zoals sommige vaak zeggen, er zit een kop op. Voor mij is dat de lol van haflingers maar je moet er wel zin in hebben en inderdaad weten waar je aan begint.
Sissi87 schreef:In hoeverre sterk in je schoenen staan? Ieder paard heeft toch zo zn kuren laat maar zeggen? Wat is er zo anders aan een hafje?
may123 schreef:mellanion84 schreef:Zorg dat je een goed gevoel voor humor hebt als je aan een haflinger begint, die van mij heeft een tik, die gooit alles graag op de grond. Dekens op de staldeur, zadels op de bakrand, hoofdstellen die aan de haak naast de deur hangen.. als je de kans geeft vliegt alles door de stal.
Je kan haar iedere keer op der donder geven maar 10 minuten later doet ze het weer. Nou ja dan maar de spullen gelijk wegruimen en buiten haar bereik houden. Haflingers hebben een karakter, zoals sommige vaak zeggen, er zit een kop op. Voor mij is dat de lol van haflingers maar je moet er wel zin in hebben en inderdaad weten waar je aan begint.
Hihi dat alles op de grond gooien enzo komt heel bekent voor haha doet die van mij ook!
mellanion84 schreef:Zorg dat je een goed gevoel voor humor hebt als je aan een haflinger begint, die van mij heeft een tik, die gooit alles graag op de grond. Dekens op de staldeur, zadels op de bakrand, hoofdstellen die aan de haak naast de deur hangen.. als je de kans geeft vliegt alles door de stal.
Maar ik ben wel heel blij met mijn maffe paardje hoor.
(en het is zeker een kwestie van goed opvoeden en consequent blijven)