Marrit, zijn er behoorlijk wat ja.

Ooh ja dat is lastig. Middenstap is dan ook zeker heel vervelend? Doe dan maar een stapje terug en doe de teugels ietsje langer en dan aansporen. Ik zag bij mijn proef ook veel mensen die bij middenstap aandraafden. Ik kreeg de tip de teugels echt een stuk langer te doen en heel klein beetje aansporen (al helemaal als je weet dat je paard snel aandraaft). Ik vind middenstap heel leuk om te oefenen, vorige keer hadden we een 7.

Middendraf zijn we niet zo heel goed in, wegdraven okee, maar verschil blijven tonen is lastig!
Ilona, maar Angel is nog heel jong he! Komt nog wel. Echt gaaf dat je veel hebt kunnen achterhalen. Gaaf zeg!

Ik weet ook vrij veel moet ik zeggen. Weet 3 van haar eigenaren waaronder fokker en diegene van wie ik haar gekocht heb. Maar hij heeft haar ook echt iets van 15 jaar gehad ofzo. En 4 veulens met haar gefokt. Twee Haflingers en twee Haflinger x Arabier. Van haar laatste nakomeling zie ik nog heel regelmatig foto's, hij heeft haar namelijk nog. Ik heb ook 2 kleinkinderen van haar bij hem gezien. Haar kleinzoon is nu in het bezit van een bokker.
Via de fokker heb ik zelfs babyfoto's mogen ontvangen! Was echt geweldig. En foto's van haar moeder, die al zo'n 16 jaar niet meer leeft. En haar vader is Star, dus dat zit ook wel snor.
Maar die 4 van de Angorahoeve, onvindbaar...
Dit zijn haar nakomelingen die ik tot nu toe ken:
Norman FF (v. Naro)
[
Afbeelding ]
Driss FF (v. Dosator)
[
Afbeelding ]
Fayah FF (v. Dosator) met haar dochter (v. Gasir).
[
Afbeelding ]
En dan is er nog een Haflinger van Haron van de Milt, maar daar had hij geen foto's van.