nou vandaag bij alcazan geweest hij was niet zo heel braaf helaas ben er eerst zelf op gegaan hij hij was heel erg zich aan het groot maken en echte hengst zijn eigelijk was daar wel ff van geschrokken zo kende ik hem nog niet maar word helaas niks heb dat zelf ook gezegt zo ken ik hem niet en mischien begint ie zich nu pas bewust te worden dat ie hengst is
dus ga nu even kijken hoe en wat kende alcazan niet zo eigelijk
ja zeker mm hij word mischien nu met rijden wel echt hengst baal er zo van dat ik niet gewoon kan rijden heb nu ook op de gevolgen mogen zitten hoor van er ff op verga van de pijn maar ja ik kende hem het besten
Madeira , heerlijk om je hoofd eens ergen anders op te richten.
avalon Ben benieuwd naar foto's van je nieuwe camera.
Ik ben net terug van pebbels. Deze was weer vreselijk aan het gillen naar de ruinen en heb even overleg gepleegd met de eigenaar van het land. In het stuk waar pebbels haar griffelbeentje heeft gebroken (bij ankie) loopt toevallig nog 1 ruintje. En we hebben besloten om pebbels en dr weidemaatje er bij te zetten...
Heb ankie voor het eerst zo druk gezien hihi. Bokken en steigeren kan ze ook prima
Ik ga nu even eten en daarna met de eigenaar van pebbels haar weidemaatje even terug naar de paardjes. We hebben beide momenteel veel aan ons hoofd dus even uitwaaien bij de paardjes...
Ohhja pebbels dr been was niet voor en ook niet achteruit gegaan.
Nee pebbels heeft eigenlijk altijd in een gemengt weiland gestaan aan geslacht en kan ook niet meer zonder ruin Als de ruin in het weiland naast pebbels te ver weg liep begon ze te gillen....
pffffffffffff moet morgen weer voor het eerst werken na 3,5 week. ben zondag terug gekomen van weekendje stroe heb meteen de hele maandag ziek in bed gelegen. kan het allemaal niet meer aan, word er te oud voor. ik heb leuke filmpjes gemaakt, zodra ze op de computer staan zal ik ze er ff opzetten. echt zo lief,ze bleef gewoon netjes bij me terwijl mijn vriendin wegcrost over de zandvlakte.
Alle facturen van jullie en alle andere sanitair leveranciers staan bij ons meestal al met standaard bonnen in het systeem, moeten we alleen nog controleren of ze kloppen. Maar nu zijn al die standaardbonnen door een foutje uit het systeem verdwenen, moeten handmatig teruggetikt worden.....