wat het helemaal is weet ik niet maar het gaat tegen dat ze lastig zijn tijdens de hengstig heid heb de link er bij gezet de hoefsmit zei hier ook al dat er wat voor was was wat anders dan dit maar ja als het maar helpt en geen kwaad kan voor ze denk ik dan maar
Helllo Zooo was even weg en gelijk 3 pagina's erbij! Maar ben iedergeval op het politiebureau geweest wat was nou het geval er is op 6 december een auto inbraak geweest in Gouda waarbij een telefoon is gestolen er is daarna heel de nacht met die telefoon gebeld en ook 2 keer naar mij. Nu woude ze van mij weten of ik nog wis wie me toen had gebeld En ook werden er een paar namen genoemt en moes ik zeggen of ik die gene kende en waarvan!
joopiexx
Geplaatst: 31-03-09 20:21
Vanavond heb ik voor het eerst op mn skates gestaan, pff mn conditie is nog niet bepaald denderend zeg, maar ik was het nog niet verleerd!
Morgen ga ik weer lekker een buitenritje maken, en onderweg even grazen.. Einde van de maand gaan de paarden het land in dus even beetje voorgrazen. Heb net maar even de smid gebeld want ik wil achterijzers voor de zomermaanden.. Dat gaan zn voeten niet volhouden zonder ijzers.
Mi_Amore
Geplaatst: 31-03-09 21:15
Woehoew, zadel past
En ik heb er zelfs mee rondgestapt Ben zo trots, ben met een hééééél klein hartje op Zyta gestapt. Een meisje van op m'n wei die momenteel paardenschool doet en dus een hoop meer ervaring heeft dan ik heeft Zyta eerst ingereden en daarna even doorgereden en ik heb uitgestapt Nu wordt Zyta door een vriendin van de wei verder gereden en moet ik van haar altijd uitstappen
Ben blij maar toch nog wat onzeker tegelijk, maar ik weet, dit komt goed
@joopiexx: ik denk er ook aan om te beginnen skeeleren, om dan later met de hond zo te gaan wandelen, maar is het echt zo vermoeiend?
Gail, jeetje wat naar dat dit soort dingen gebeuren! Echt respectloos.
Ha meiden trouwens
Hoe is het hier verder?
Zo druk met school en nog beetje slap zo af en toe van de narcose, sorry dat ik daarom niet kwam. Mag wel weer bijvoegen toch?
Gisteren weer voor het eerst na de operatie stapritje gemaakt in het bos. Iemand er naast want was wel weer voor de eerste keer nog even wennen natuurlijk maar ging super vond ik! Was heerlijk. En vandaag nog even alleen in de bak gereden. Ging ook erg goed! Ik kreeg op ten duur pijn en was moe, dacht ik maak het rondje nog even af. En op dat moment ging Madeir staken. Vast geen toeval meer.. toch even doorgezet en toen ze weer draafde terug genomen en lekker uitgestapt. (Toch laten zien dat ik de baas ben zeg maar).
hmm.. lekker dan.. Als politie ben je er toch om je burgers te beschermen, en ik vind met eieren gooien niet bepaald normaal..
joopiexx
Geplaatst: 31-03-09 22:35
over een maandje gaat mn bolle het weiland weer lekker in!! Nu ga ik morgen maar is grazen met hem.. Beetje voorgrazen, dan kan hij straks gelijk een halve dag, misschien wel een hele dag naar buiten.
woah kom net terug van les hahah was soo gaaf vraagt mijn instructeur zo in een keer van : welke maat cap heb je.. uhmm nou weet ik veel ging hij op mijn paard de sufferd..
maar lopen dat hij hem had .. en toen ik er weer op ging ook daarna echt vet lekker..