Ik heb geen paard maar een varken.
En ik ben waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie alleen thuuus

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:oehoeee
ik wil juist op vakantie
Naomi_Haffie schreef:ik wil ook ergens heeeeeen
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:ik wil ook ergens heeeeeen
Ponykamp bij babs
lotteluvah schreef:Ik ga een paar dagen naar emma en dan home aloneee
xLariss schreef:lotteluvah schreef:Ik ga een paar dagen naar emma en dan home aloneee
Home alone
knabbelgirl schreef:HAFxGEK schreef:Heej,
Goss wat waait het hardheb zo les..
Ik lees vanaaf bij ik was gisteren een filmpje voor Emma maken
zien zien zien!
knabbelgirl schreef:Speciaal voor babs
Schouderbinnenwaarts, stelling doorvragen omdat ze geen lentebuiging aannam
Pasje strekken
Doorvragen naar de andere kant*dat beentje*
Volte 10 m
Ja ja een beheersde galop!
Mijn handMy proud
uit de wei halen
De deken die ze de dag ervoor nieuw had gekregen
Babsie_Flash schreef:Ik heb net nog even wat geprobeerd
Wat dus echt niet kan:
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:
Die gele gaan perfect passen bij anky straw. Alleen jammer van dat walgelijke blauwe randje
Wentos schreef:Assunta staat lekker zonder deken een teddybeertje te zijn.. haha
lotteluvah schreef:
Roma_4ever schreef:even een lijstje van wie ik de foto's heb
- jas
-amandie
-babs
-gail (maar zie net dat je foto's het niet meer doen wil je ze ff opnieuw sturen? )
-gitta
-joke
- naomie
-larissa
als ik iemand vergeten ben zeg het maar
maar
viet, emma , moon, tjelsie anne esmee en vast nog wel meer :B FOTO'S !!!!
Citaat:Paard: Katie Eigenaar: Emma Spaans
Leeftijd: 13 Leeftijd: 17
Over mijn paard:
Mijn naam is Emma Spaans en ik ben 17 jaar. Ik heb een onwijs lieve haflingermerrie van 13 jaar.
Helaas weten wij niks over Katie haar verleden maar we weten wel dat zij een veulen heeft gehad.
Ik wil Katie graag aanmelden voor Paard van de Maand omdat het simpelweg een topper is. Voordat ze van mij werd is ze heel weinig onder het zadel geweest omdat zij iedereen eraf bokte. Bij mij heeft ze dat gelukkig nog nooit gedaan. Als ik een dagje niet lekker ben, komt ze altijd bij me knuffelen en blijft ze echt in mijn buurt. Ze zal dan nooit stout doen. Hooguit ondeugend om mij aan het lachen te maken. Ze weet ook precies wanneer ze ondeugend mag zijn en wanneer niet. Want zelfs al gaat inrijden op wedstrijd nog zo slecht, in de ring kan je op haar rekenen. Ze zal me nooit laten zitten!
Ik heb haar van de zomer ook meegehad naar Dressuurstal van Baalen waar ik werkte, en daar deed ze het helemaal super. Iedere dag ging ze een beetje vooruit. Totdat ze helaas ziek naar huis moest. Toen heb ik haar 2 weken niet gezien, en toen ik haar weer zag kwam ze galoperend en hinnekend op me af rennen. Je kan ook gewoon op haar staan, liggen enz. ze geeft er niks om.
Een klein kind kan je er zo opzetten, dan doet ze niks, maar zodra je wat ervaring hebt probeerd ze je wel uit. Maar dat houd het leuk! Vooral als we gaan zwemmen of gaan crossen wordt ze heel heet. Je kan haar dan echt bijna niet houden, maar wel sturen. Ze kan ook heel erg hard, en zwemmen vind ze heel leuk!
Groetjes Emma Spaans
Peelie schreef:leuk verhaaltje
Ik wil me er ook nogsteeds voor opgeven maar ik vergeet het telkens...
Peelie schreef:Ja ik werd dat girlchat gebeuren helemaal zat...
Roma_4ever schreef:[size=18]Ik heb nog niet van iedereeen foto's vóór pagina 450 wil ik ze hebben daarna upload ik ze allemaal en zet ik ze in photoshop dan kan het niet meer[/size]
knabbelgirl schreef:kate heeft 38
Babsie_Flash schreef:Wil iemand zijn Haf inruilen voor een KWPNer van 13 jaar en 1.67m hoog? Merrie, springt 1.40 m
[EA-TK-PP] super mooie kwpn merrie van g ramiro z
Babsie_Flash schreef:Ik heb net weer in de regen de paarden beweging gegeven... volgens mij word ik nu ziekik heb al keelpijn en hoofdpijn... wat ben ik toch een watje
Naomi_Haffie schreef:
kben het gelukkig niet zo veel , alleen snachts, maar ik heb altijd kei erg lastvan me rug en buik,
ik zit niet aan de pil trouwens!
knabbelgirl schreef:na me lichaam komt weer op gang na zo'n maand
en ben nu een maand te laat ongesteld(nog nooit gebeurd) en ik zit de eerste dag altijd al met koorts, en aan de dunne enz. Maar dat is nu nog erger
xLariss schreef:knabbelgirl schreef:ik ging ook met 13 aan de pil hoor
word je dr dik van?
dlientjuh schreef:guten mittag
never albert heijn agian!!!![]()
xLariss schreef:lotteluvah schreef:Ik scheet hem bijna in me broek
Heb je the Grudge gezien?
SmeeJ schreef:[img]http://i156.photobucket.com/albums/t31/Essmee_/Fotoshoot%20by%20Julia/runn.jpg [/img]
Hier liep ze bijna tegen julia aan
lotteluvah schreef:Ik heb mijn broek binnen, hij past
lotteluvah schreef:mieske schreef:Krijg je dat of moet je daar zelf voor werken Viet ?
Nou meestal gaat mijn kleedgeld naar lot
mieske schreef:Ik heb een hoofdstel gekocht van 20 euro en hij heeft er ook eentje om van 20 euro
knabbelgirl schreef:ik had een Global van 80 euro, prachtig ding, trok ik bij van baalen door de midden toen ik neusriem vastpakte. Toen een kieffer van 110 euro gekocht en daar trok ik het oassantje na 3 dagen van kapot, nu sturen ze een nieuwe op
mieske schreef:lotteluvah schreef:
Trek je 3 paar sokken aan gaan je voeten zo zweten dat ze ijskoud worden
3 paar sokken zit niet lekker
Sommige hebben een panty aan onder hun rijbroek
Dat zit toch voor geen meter
lotteluvah schreef:Mijn wish list:
-eurostar geruite rijbroek
-eurostar stripe pad
-br old pink beenbescherming
-br sugar beenbescherming
-joules polo zacht geel
-hh amber beenbescherming
-eurostar hazel vest
-joules roze polo
lotteluvah schreef:mieske schreef:Toen ik alleen een buitebak had, toen had ik zo'n deken met zadelvorm eruit en die was dun maar wel waterdicht![]()
Ja daar heb ik ook aan gedacht.
Maar als het regend rij ik meestal toch niet
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:na dan lig ik er helemaal afzeker als het gaat zoals de vorige keer, sinds dien niet meer gesprongen en nu ben ik bang
babs gaat foto's maken
Ik vind het heerlijk als ze heet zijn
Laatst had ik een pacours met 6 hindernissen en 2 scherpe wendingen. In 11 seconden hadden we hem uit
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:
doe je wat met zweetdeken op
Ja maar daar gaat alles doorheen
Het hoost hier jonge
lotteluvah schreef:
knabbelgirl schreef:mije is al 2x geschoren en staat onder 500 gram aan dekens
staat overdag in het weiland/de bak en 's nachts in een stal in een schuur zonder muur aan de voorkant(3 muren en een dak that's it)
lotteluvah schreef:
Zo zit lot in haar vacht. Op haar hals ietsje dikker.
SmeeJ schreef:IKHEBEENFOTODIEJULLIENOGNOOITHEBBENGEZIEEEEENgoed heee.
lotteluvah schreef:Ik heb nieuws.
Ik heb geen paard maar een varken.
En ik ben waarschijnlijk in de voorjaarsvakantie alleen thuuus
Peelie schreef:leuk verhaaltje
Ik wil me er ook nogsteeds voor opgeven maar ik vergeet het telkens...
Peelie schreef:Dat is mijn bijnaam. Die heb ik al vanaf dat ik praten kan en ik me kan herinneren.
Mijn oma zei altijd gailie tegen me. Ik denk dat daaruit peelie is gekomen... Ik vond hem wel leuk als naam.