Babsie_Flash schreef:Ze raadde het wel af om van een paard af te vallen, dan kan het zo weer open springen, dus rij ik maar even een paar dagen nog niet op het jonge grut (Wervelwind en Misty)
haha val jij dan expres van je paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Babsie_Flash schreef:Ze raadde het wel af om van een paard af te vallen, dan kan het zo weer open springen, dus rij ik maar even een paar dagen nog niet op het jonge grut (Wervelwind en Misty)
Babsie_Flash schreef:Nee, maar zo af en toe denk ik dat ze mij er expres af gooien
Babsie_Flash schreef:nee, heb ik wel eens gedaan en dat doe ik dus nooit weer! Toen had ik echt overal last van! Heb weken zelf kreupel gelopen van die stomme actie
weltrusten alvast Naomi_Haffie schreef:ik ga naar bd toe, doeidoeiweltrusten alvast

Babsie_Flash schreef:Ik ben ook saai, ik ga ook naar bed! Tot morgen Moon!
Naja slaap lekker

Lous schreef:Sorry zie niks moon, pagina niet beschikbaar

Lous schreef:Tosso moon
Mooie frontriemen hoor, maar bij Jive alleen te zien met wedstrijden als zijn maantop ook ingevlochten is
Monica_86 schreef:MOOIIIII!!!!!!!!!!!!!
OMG ben verliefd op deze 2, hoofdstel en frontriem![]()
Lous schreef:Die van Jive is ook nog best lang![]()
Nog 34 minuten, dan ben ik jarig

Lous schreef:Ik had ze al gezien
Lous schreef:Jaja zeker, zou het hier gaan vieren, OV kwijt, alles in de soep. Maar heb maandag gebeld en hij is tercht dus kan hem morgen gaan ophalen!!!!!![]()
![]()
Monica_86 schreef:Lous schreef:Ik had ze al gezien
jah weet ik, maar jij begreep dat het alleen over frontriemen ging, maar ook om hoofdstel
Monica_86 schreef:Lous schreef:Jaja zeker, zou het hier gaan vieren, OV kwijt, alles in de soep. Maar heb maandag gebeld en hij is tercht dus kan hem morgen gaan ophalen!!!!!![]()
![]()
okay dus waar vier je het nu??
Lous schreef:Aha okee, maar moontje zou jij nou ook eens niet een beetje gaan afkicken??
Lous schreef:Hier in het mooie Breda, waar ik nu weer achter mij lieve mooie laptoppie zit