Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben inmiddels wel aan hem gewend
het is echt heeeel wat anders dan een haflinger haha! Damella was ook absoluut aanwezig die kon ook heel goed drammen en druk doen. Maar Santor is toch wel heel wat sensibeler
, hij denkt wat sneller dat die dood gaat
en reageert wat extremer.
Dat heeft Amino ook hahaha....
ook wel met 2 paarden 1 links en rechts van de fiets.
halstertouwen heb ik gewoon aan het uiteinde vast en houd zo ook het stuur vast.

maar hadden 183
. Ben na proefje even alleen het bos ingereden super braaf
, hij is nu 5 jaar maar nog maar half jaar onder het zadel en maand van mij. Na die tijd nog even met de jury staan praten en ze was heel positief over hem! Vond het een ontzettend leuk goed bewegend paard, geef hem wat tijd en dan gaat die gigantisch knallen waren haar woorden 

Sissi87 schreef:Ben mezelf ook aan het orienteren op haflinger...heb er totaal geen ervaring mee...behalve 1 die echt zo koppig was dat ie tegen het lastige aan zat hahaha...
Maar kunnen jullie uitleggen waarom ik bijvoorbeeld een haflinger moet kopen ipv een arabier/kwpn/fjord of else....
Sissi87 schreef:Ben mezelf ook aan het orienteren op haflinger...heb er totaal geen ervaring mee...behalve 1 die echt zo koppig was dat ie tegen het lastige aan zat hahaha...
Maar kunnen jullie uitleggen waarom ik bijvoorbeeld een haflinger moet kopen ipv een arabier/kwpn/fjord of else....
. Ik heb vanaf mijn 14e (ben nu 21) haflinger gehad en heb nu een Kwpner. Het is het karakter waar ik ze op uit zoek