Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SusaSuus schreef:vanavond ff bijlezen, nu aan het werk..
Maar zat even te kijken en Nathalie rijd jij bij stal Steenbergen?
Dat is de fokker van Katja![]()
Zo nu gauw weer verder werken!
horsii schreef:Ik heb denk ik bijna geld voor een nieuw zadel voor peeps![]()
Kan ze er weer tegen aan haha!
SusaSuus schreef:Heb je ze dan altijd in vlechten of gewoon los?
Heb wel eens gehoord dat ze in vlechten mooier en langer groeien, maar of dat waar is??
Nathalie83 schreef:SusaSuus schreef:vanavond ff bijlezen, nu aan het werk..
Maar zat even te kijken en Nathalie rijd jij bij stal Steenbergen?
Dat is de fokker van Katja![]()
Zo nu gauw weer verder werken!
Nee rij daar niet, m'n vorige verzorghaf Levera kwam daar vandaan en Athosja komt daar trouwens ook vandaan(ook nog zelfde moeder als Levera
)
Wie zijn de ouders van Katja dan?
Katja haar vader is Argentan en haar moeder is Camea!
Kwam vaak de naam Steenbergen tegen in je profiel, vandaar de vraag![]()
Heb wel al kennis mogen maken met haar fokkers, erg aardige mensen! (ze heeft daar na haar terugkomst een weekje gestaan aangezien ze volgens de vrouw in schotland 'gek' en 'panisch' zou zijn.. Gelukkig niets van waar!)SusaSuus schreef:Heb je ze dan altijd in vlechten of gewoon los?
Heb wel eens gehoord dat ze in vlechten mooier en langer groeien, maar of dat waar is??
Jup dat is waar
Arash heeft ze ook in de vlecht, en zijn echt vet veel gegroeid!
Tino heeft ze ook in de vlecht (kan bij hem ook niet echt anders) maar dan blijfen de manen ook veel mooier!
Leuk filmpje
Kijk zo in je topic Lisa
Wenner
Peelie schreef:OK, even iets anders... Jolanda, zou jij misschien (aangezien jij bezich bent met een cursus Haflingers jureren) naar aanleiding van foto's van Mara willen bepalen wat voor premie ze zou kunnen halen op de keuring? En of ze opgenomen zou kunnen worden in het hoofdstamboek? Ik zit er namenlijk aan te denken mee te doen, maar wil niet met een teleurstellingen naar huis gaan.