Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:Fijn dat het zo goed ging op je stage!
Met watvoor doelgroep werk je nou ookalweer op je stage?
Woonvoorziening voor...?
Gothic_TeZZy schreef:Mogguhhh..
ik ga zo wel ff bijlezen, erg druk weekeind gehad.
M'n ma heeft vrijdag te horen gekregen dat ze artrose in d'r polsen heeft, en dus zowat niks meer kan. Het slechtste nieuws wat we verwacht hadden, vooral omdat het erfelijk is en ik meer last van m'n polsen heb dan haar.....
ik ben dus erg moe, blaaaa, bluuuhhhh en heb echt ff gewoon zin om te gaan slapen en voor een week niks te doenMaar helaas werk gaat door..
Madeira_ schreef:Tessa, rot nieuws zeg van je moeder. En jij misschien ook, sterkte
Lisa, super dat de show zo goed gingga nu even je topic bekijken
Stage ging erg goed, cliënten helpen mij ook wel is als ik iets niet zie ofzo vind ik erg leukVandaag was er een invaller en die zei: hoor jij niet heel vaak dat mensen niet geloven dat je weinig ziet? Haha nou vond het wel een compliment.
Heb het inderdaad vaker gehoord, als ik op plekken ben waar ik zelf vaak ben (dus goed weet waar alles ligt enz.) vinden mensen het maar raar als ik vertel dat ik weinig zie. Vind het wel leuk om te horen
SusaSuus schreef:Madeira, wat fijn dat de mensen je helpen wanneer nodig! Hoeveel zicht heb je dan?
Mijn bazin is blind aan 1 oog, maar niemand die het door heeft (duurde bij mij ook een 2e stage voor ik erachter kwam, en dan doordat ze het vertelde)