dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Ik zit als een zombie achter die PC.
over zombies gesproken... hoe wou je die uitroeien
Die verfik ik met mijn aansteker!

Potverdrie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Ik zit als een zombie achter die PC.
over zombies gesproken... hoe wou je die uitroeien

suusiejj schreef:zeg vinden jullie ook niet dat bokt iets moet doen aant gezeik :"je kunt niet zo snel een nieuw bericht neer zette".
dlientjuh schreef:in de huiskamer kan je wel sneller typen toch

TjelleBieb schreef:suusiejj schreef:zeg vinden jullie ook niet dat bokt iets moet doen aant gezeik :"je kunt niet zo snel een nieuw bericht neer zette".
Nee, als iedereen dan zo snel zou typen als ons, loopt bokt vast.
dlientjuh schreef:nur ein minuut und dan gehe ich meiner bed aufzuchen

TjelleBieb schreef:dlientjuh schreef:nur ein minuut und dan gehe ich meiner bed aufzuchen
Jezus, ben je zo goed in Duits of zuig je maar wat uit je duim?
kan ze wel uitzuigen maar er komt niks uit
TjelleBieb schreef:dlientjuh schreef:nur ein minuut und dan gehe ich meiner bed aufzuchen
Jezus, ben je zo goed in Duits of zuig je maar wat uit je duim?

kips schreef:ik wist nie dat er nog mensen om deze tijd op bokt zitten

suusiejj schreef:weer wat voor me verjaardag bed8 :"een hanger met kettink met sacha dr tandje
kips schreef:ik wist nie dat er nog mensen om deze tijd op bokt zitten

TjelleBieb schreef:Geregistreerde gebruikers: _Danoontje_, anneliesdj, Blondie_, Botervlieg, dlientjuh, DramaQueen_, gemske, Googlebot, Inktomi, JorisDy, kaj, kips, Lenja, Libera, marguerite, Natasjaa, pharagirlke, sammie75, Sjel, suusiejj, TjelleBieb
Deze gegevens zijn gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren.
ECHTE BOKKERS!
dlientjuh schreef:nouwe ik ga![]()
en heb het gevoel dat ik heerlijk ga slapen en dat ik binnen 1 minuut weg ben

TjelleBieb schreef:suusiejj schreef:weer wat voor me verjaardag bed8 :"een hanger met kettink met sacha dr tandje
Aaaaah!