dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Ik zit als een zombie achter die PC.
over zombies gesproken... hoe wou je die uitroeien
Die verfik ik met mijn aansteker!

Potverdrie!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Ik zit als een zombie achter die PC.
over zombies gesproken... hoe wou je die uitroeien
suusiejj schreef:zeg vinden jullie ook niet dat bokt iets moet doen aant gezeik :"je kunt niet zo snel een nieuw bericht neer zette".
dlientjuh schreef:in de huiskamer kan je wel sneller typen toch
TjelleBieb schreef:suusiejj schreef:zeg vinden jullie ook niet dat bokt iets moet doen aant gezeik :"je kunt niet zo snel een nieuw bericht neer zette".
Nee, als iedereen dan zo snel zou typen als ons, loopt bokt vast.
dlientjuh schreef:nur ein minuut und dan gehe ich meiner bed aufzuchen
TjelleBieb schreef:dlientjuh schreef:nur ein minuut und dan gehe ich meiner bed aufzuchen
Jezus, ben je zo goed in Duits of zuig je maar wat uit je duim?
TjelleBieb schreef:dlientjuh schreef:nur ein minuut und dan gehe ich meiner bed aufzuchen
Jezus, ben je zo goed in Duits of zuig je maar wat uit je duim?
kips schreef:ik wist nie dat er nog mensen om deze tijd op bokt zitten
suusiejj schreef:weer wat voor me verjaardag bed8 :"een hanger met kettink met sacha dr tandje
kips schreef:ik wist nie dat er nog mensen om deze tijd op bokt zitten
TjelleBieb schreef:Geregistreerde gebruikers: _Danoontje_, anneliesdj, Blondie_, Botervlieg, dlientjuh, DramaQueen_, gemske, Googlebot, Inktomi, JorisDy, kaj, kips, Lenja, Libera, marguerite, Natasjaa, pharagirlke, sammie75, Sjel, suusiejj, TjelleBieb
Deze gegevens zijn gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren.
ECHTE BOKKERS!
dlientjuh schreef:nouwe ik ga![]()
en heb het gevoel dat ik heerlijk ga slapen en dat ik binnen 1 minuut weg ben
TjelleBieb schreef:suusiejj schreef:weer wat voor me verjaardag bed8 :"een hanger met kettink met sacha dr tandje
Aaaaah!