Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dr mama, die we ook nog hebben tot 25 april
plutolover schreef:Hoi Chantal welkom maar wij kennen elkaar al
Hoest met Dirk?? Met Stanley is alles goed hij had ook last van mok. Gebruik nu zinkzalf en dat werkt super!!
Gelukkig kan ik wel mee doen met de haf wedstrijd doe jij ook mee??

Mando schreef:Wij zijn gisteren heerlijk naar het DFW geweest. Links Silby en ik rij in het midden, recht is een vriendin van ons die ook mee was. Ben erg blij met deze gezellige foto
[ Afbeelding ]

Lisette1987 schreef:chantal,welkom!
leuk topic hierboven, blije koppies!
ik heb net een paar plaatjes van luxy gemaakt
buikfotoooo!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
heerlijkding!!
xx_Lyzet schreef:Haha, ja we hadden gister al de zomer in ons bol, en paardjelief mijn maar raar aankijken wat ik met haar jasje ging doen, hihi! Maar ze plofde wel gelijk op de grond om te rollen!heerlijkding!!
Bitfitters, kan je daar misscihen iets meer over vertellen? Anders google ik het wel eventjes!
xx_Lyzet schreef:Wat een heerlijk weekend is het zeg!!
Gister de ruimte waar onze kasten staan, opgeruimd samen met stalgenootje.
En vandaag mn eigen kast helemaal opgeruimd, weggegooid wat weg kan!
Heb wel ietsje meer ruimte nu, maar komen geen nieuwe spullen bij, hahaha!
Mag ik vragen of iemand ervaring heeft met dit bit?
http://www.ej.nl/products/10000139/2500 ... ELGEBROKEN
Vandaag stalletje, weitje en paardje gedaan!
Deken gister afgelaten, vannacht ook, d'r vacht ligt "los" op d'r lijf, dus nu staat ze ook lekker buiten zonder deken nog!Mando schreef:Wij zijn gisteren heerlijk naar het DFW geweest. Links Silby en ik rij in het midden, recht is een vriendin van ons die ook mee was. Ben erg blij met deze gezellige foto
[ Afbeelding ]
Ziet er heel gezellig uit, leuke foto ook!Lisette1987 schreef:chantal,welkom!
leuk topic hierboven, blije koppies!
ik heb net een paar plaatjes van luxy gemaakt
buikfotoooo!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat een prachtige manen heeft die, en vooral de foto's ook erg leuk!
Flurk schreef:_Sanne schreef:Tijdje geleden heb ik me hier gemeld met haflinger Nino!
Dat was een ruiling geweest met mijn New Forest x Fries maar door omstandigheden zijn we weer terug geruild. Geen Nino dus.
Nu is mijn New Forest x Fries verkocht en wordt vrijdag opgehaald. Dus mijn zoektocht naar de perfecte haflinger voor mij kan beginnen!
Heb totaal geen haast, dus kijk wel wat op mijn pad komt!
Succes met zoeken
wouke schreef:Vandaag hebben mijn dochters gereden. (Jongste en de oudste)
Tijdens het heen rijden roepen opeens 2 kleine meisjes daar heb je Wouke.![]()
Ik ken de meisjes niet maar we worden beroemd, moet ook wel heb 3 dochters die haar rijden.
Heerlijk veelzijdig zijn haflingers toch en door iedereen geliefd.![]()
mooie foto's komen langs