Bijgelezen, Peelie; jij hebt zo te horen een leuk weekend gehad! Lekker man met de paarden naar het strand. Monique, fijn dat ze Alcazan leuk lijkt. Hopen dat dit een goed meisje is.
de deur van de bak is 1,35m hoog!! De balk ligt iets hoger dus laten we het houden op tussen de 1,35m en de 1,40m.
Dit is ook wel het max wat pebbels gehaalt heeft.
ThornForest
Geplaatst: 28-09-09 17:23
Whoowh haha. hierbij vergeleken is die sprong van Akino niks Dit is de 2e x dat we vrij sprongen en dit was 60 cm. Wel knap hoor! Sprong je ook met hem/haar inder het zadel?
zo dat is zeker wel hoog brrrrr liever los dan ik er op hoor hahaha vind 40 cm al hoog hahaha
moyra
Geplaatst: 28-09-09 17:32
Pebbels is 2 jaar lang intensief springgericht getraind. Ze heeft ook een aantal wedstrijdjes gereden.. http://www.youtube.com/watch?v=5Hsc8pKH ... re=related In deze link zijn er een aantal te zien. Ook heeft pebbels vorig jaar zomer met haar vorige bijrijder crosslessen gereden.
hihi ik ga zo ff naar pebbels toe voor het donker is. Anders sta ik in het donker te emmeren met dat zeer agressieve spul voor pebbels dr been (gister was geen succes )
Thorn 60 cm is ook ee behoorlijke hoogte hoor !!!! Pebbels kon toen ze kwam niet eesn over een emmer springen ! Met 60 cm was ik ookal helemaal in de wolken geweest.
Moniqeu daar had ik eergister last van toen ik alleen ad hihi. Toen werd het kipflet met kerrie en gebakken aardappeltjes.
hahaha na wij hebben hier zaterdag gebakken aadapeltjes op met vlees gisteren makkelijk maar sleep vriend lief mee na de winkel zo halen denk iets van die knorr gerechten
en nu? nu heb ik al de hele dag last omdat ik gisteren evenz onedr zadel op me paardje heb gezeten! heup schouder alles doet zeer! rij ik door met steeds pijn of ga ik de moed na die jaren opgeven!
nee ik heb hypermobiele gewrichten (kop zit te los in de kom) daardoor ontstaat er wrijving tussen de gewrichten en de pezen en spieren enz.. dit is aangeboren maar pas heel laat ondekt. dus genezen zou het nooit doen! jammer genoeg
Nou vandaag zou de DA komen... Die is dus niet gekomen
Prissey
Geplaatst: 28-09-09 20:37
Ik werdt vandaag helaas weer weg gestuurd van school Heb natuurlijk afgelopen week last gehad van de mexicaanse griep (gelukkig geen agresieve versie) en toen vonden ze mijn hoest en verkoudheid niet prettig. Dus waarschijnlijk nog een weekje vrij.. Enne kant heerlijk natuurlijk maar andere kant ook erg vervelend nu moet ik al mijn lessen thuis maken met de informatie over de mail (Fijne tijd tegenwoordig)
Ik heb gewoon weer naar school gegaan daarna... Ik zit nu al wel 2 weken met hoest en verkoudheid...
Prissey
Geplaatst: 28-09-09 20:45
Jaa vond het ook grote onzin.. Maarja ik werk op stage ook met zeer oude zieke mensen en mijn mede-klasgenoten ook. Daar volgen ze dus een bepaald protecol voor. Die mensen zijn vatbaar voor alles dus ene kant kan ik het ook wel weer begrijpen. Ik zou niet op me geweten willen dat er een oudje of baby(daar wordt ook mee gewerkt)een longontsteking krijgt door mijn koppigheid