[SK] [NIEUW]Paarden/pony's top 5!!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Doege bianc
Late reactie
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:ik weet nie wat er met haar konijn is
die rijd op voeten
Naomi_Haffie schreef:rijd 'r konijn op voeten ?![]()
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:hoe kan dat nou ?:+
Nou hij komt eraan, dan gaat ie zitten, gaat ie op en neer, loopt ie weer weg.
Jasia schreef:Ik heb foto's van Dekkende paarden
lotteluvah schreef:worden die konijnen niet moe van al dat neuken?
Roma_4ever schreef:ik zal zo ff bijlezen zijn heel veel pagina's: P
maar ff over de wedstrijd nou ze hadden op het laatste moment besloten dat we in de grote bak in een afgesloten witte hekjes ring zouden rijden.
het inrijden ging super maar toen kwamen de witte hekjes en sally was er van overtuigd dat die hekjes haflingers eten![]()
dus ze loerde daar de hele tijd naarwe zijn dwars door een hekje gekomen en we hebben een bloemstuk dr af gekegeld en iedereen lag helemaal dubbel
maar goed er gingen ook nog wel oefeningen goed dus ik had nog 182 punten en jaja een 7 op houding en zit
![]()
had geen prijs gewonnen was 8e ofzo van de 15 .
daarna hadden we springen maar daar wordt ze altijd heet mee we hadden 1 weigering die zag ze niet eens volgsmij want ze was al druk bezig met een andere hindernisen 1 balkje maar goed daar zijn we mee aan het oefenen dat ze niet als een idioot het parcours door gaat.
maar het was wel heel gezellig
heb filmpjes ervan zal ik nog wel ff plaatsen
xLariss schreef:Wat voel ik me normaal tussen julliee, heerlijk
lotteluvah schreef:Hee babs
Beetje rustig aangedaan vannacht?
lotteluvah schreef:Oke brb
En vanaaf de 400!
dlientjuh schreef:maar ga slapen
na hevige discussie met ouders en zus
eindelijk er eens over kunnen praten
maar we zijn er nog niet helemaal uit
Naomi_Haffie schreef:die mensen zijn irritant die hier zitten , veel te drukook al mag ik door hun zegmaar wel alnge opblijven
lotteluvah schreef:Ik ga woensdag met school naar de dierentuin
Apies kijken
Naomi_Haffie schreef:kword steeds moeiermaar ik wil niet naar bed eigelijk, maar ook weer wel
lotteluvah schreef:Stubben is ook een heel fijn merk. Het enige nadeel is dat ze houten bomen hebben.