Super mooi janice..!! Je hoofdstel ook man..!! super..!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Aaaah die peesjes..!!!!![]()
janice schreef:hahaha maar je hebt nu wel een geluidloze, is fijn voor de omgeving hihi
janice schreef:lotteluvah schreef:Aaaah die peesjes..!!!!![]()
Viet!!!!![]()
Jij hebt ze ook besteld toch?
janice schreef:Die van Asra is ook leuk!!!!! Vind babyblauw ook nog steeds mooi op een Haf
suusiejj schreef:janice schreef:hahaha maar je hebt nu wel een geluidloze, is fijn voor de omgeving hihi
haha jah dat wel heb je die foto's gezien joh van die toetsjes? echt wennen haha enter is een stuk kleiner en niet meer de laatste van de rij
en shift is een stuk kleiner en ook niet meer de laatste knop voor je het nr lock blok krijgt
suusiejj schreef:janice schreef:Die van Asra is ook leuk!!!!! Vind babyblauw ook nog steeds mooi op een Haf
hahaha die van asje ligt in de prullebak
maar stond hem inderdaad heel leuk
janice schreef:Is er nou niemand om me nieuwe spulletjes te bewonderen?![]()
suusiejj schreef:ikke ook, kan niet wachten tot ze binnen zijn hahaha
Monica_86 schreef:janice schreef:Is er nou niemand om me nieuwe spulletjes te bewonderen?![]()
Dat hoofdstel![]()
Mooi hoor... lekker fel kleurtje![]()
En die peesjesssss![]()
janice schreef:Nou he, is echt super roze
janice schreef:Mijn raspberry pad staat er super bij, daar ga ik morgen maar eens mee rijden
janice schreef:Heb je de lichtblauwe pad al gehaald Moon?
janice schreef:Nee, wil nu een foto
Monica_86 schreef:janice schreef:Mijn raspberry pad staat er super bij, daar ga ik morgen maar eens mee rijden
foto's maken
janice schreef:Waarom??? kapot??
suusiejj schreef:janice schreef:Nee, wil nu een foto
hahaha okeee
i.p.v 4 toetsenblokken heb deze er dus 2 , erg wennen
je raad het al, de kleur van de knopjes deed um
lotteluvah schreef:Ik krijg steeds meer zin om nu naar de divoza te rennen en bokt plat te bieden..
lotteluvah schreef:Ik krijg steeds meer zin om nu naar de divoza te rennen en bokt plat te bieden..