Vrijdag ging ik dus al naar Woudenberg om bij Renate (Arrisje) te logeren zodat we de volgende dag om 8 uur konden gaan rijden... Maar je weet hoe dat gaat. Nog even dit, nog even dat... Zo zaten we uiteindelijk pas om 11 uur in de auto naar Zeeland.
De paardjes waren onderweg redelijk rustig, dus dat was mooi. We hebben er zeker 3,5 uur over gedaan om aan te komen. We waren een stuk binnedoor gereden daar waar we gewoon over de snelweg hadden kunnen gaan... Dus het duurde allenmaal wat langer...
Aangekomen in zeeland hebben we de caravan even bekene en onze spullen gedumpt. Daarna hebben we de paarden opgezadeld en zijn we richting het strand gereden. Het was een heel rustig ritje. Ik zat op Arris en Renate zat op Brenda. Brenda was voor het eerst met renate op het strand dus die was een beetje druk. Maar ze gebroeg zig wel netjes verder. Arris die kent het strand op zijn duimpje, dus die vond het allenmaal wel best.
Ik de avond wilde we uitgaan, maar in zo'n boeren gehugt is natuurlijk geen poep te doen, behalve naar de 'Hooizolder' gaan. Uiteindelijk zijn we maar gewoon thuis gebleven en hebben lekker bank gehangen.
We hadden dus een sta-caravan, mijn kamer bestond uit 2 stapelbedden en eeg klein stukje waar ik nog nieteens in de breete kon staan. Dan stond ik klem

Iig, de matrasjes waren ook zo dun (waarscheinlijk voor de kleintjes bedoeld) dat ik de 2 matrasjes maar gelijk boven op elkaar har gelegt. Ik vond het wel best... Zo heb ik een redelijke nacht achter de rug gehad...
Zondag zijn we rond 9 uur opgestaan en hebben we heerlijk rustig aan gedaan... We hebben lekker ondbeten en gedouched, toen zijn we naar Middelbrug gegaan. Volgens een vriendin van Renate zou er koopzondag zijn. Dat was dus niet zo dus zijn we naar de AH gegaan.