Kyrseltje schreef:Weetjeweeteweetje!
Een vriendin/buurvrouw/buurmeisje, whatever, die had een pony, en ze vroeg of ik daar op wilde gaan rijden. Ik vond het harstikke gaaf enzo, die kan namelik erg goed dressuuren. Maar uiteindelijk wilde haar moeder er geld voor hebben, dus vond ik iets te veel van het goede.
Toen zei eergister ofzo, dat iemand die bij hun op stal staat, iemand zoekt die minstens 2x perweek + les op haar paard wilt rijden.
Dus ik wilde dat wel erg graag, heb die vrouw een sms gestuurd. En ze belde vandaag! Ik gaa een keertje komen kijken+rijden, kijken of het wat is
Leuk hoor

xLariss schreef:
Heel leuk toch

HAFxGEK schreef:zo was even weg, m'n moeder ligt nog half in coma komt net uit het ziekenhuis. Dus was even voor haar naar de winkel gegaan
beterschap voor je moeder

Ticcie schreef:Lieve Haflingergekjes van me!
Eindelijk kan ik me weer bij jullie voegen!
Allereerst: Babs, superopening! En bedankt om de foto's van mij en Ticcie erbij te zetten, ma heb dus echt geen tijd gehad deze naar jou door te sturen, vergeef me..![]()
En dan nu, eindelijk gedaan met exames! Morgen men uitslag en heb al twee dagen gewerkt in de pizzaria, heel goed dus al zeg ik het zelf! Ga nu maar es bijlezen zodat ik weer volledig meekan met dit topic!!!
x
Hey, fijn dat je examens erop zitten

en was het leuk werken bij de pizzaria?

Jasia schreef:http://i185.photobucket.com/albums/x317 ... 1198178382
http://i185.photobucket.com/albums/x317 ... 1198178453
Iets voort nieuwe topic..? Kwaliteit is wel bagger..
En uh NEE mijn paard heeft geen centebakkie
idd wat jammer van de kwaliteit, maar verder zijn ze wel errug leuk

Girlgamer schreef:Nou echt super!!
Het is een vrolijk paard met veel vrouwelijke hormonen. Daarmee bedoeld ze dat het geen macho is. Hij vind mij lief en vertrouwt mij helemaal. Hij had makkelijk hengst kunnen blijven, want hij was zo braaf. Hij mist zijn vroegere weide maatje. Alleen moet ik zijn darmflora een beetje in de gaten houden en hem probiotica geven. Hij is heel erg leergierig en wil graag alles goed doen voor mij. De band tussen ons is heel erg sterk.
Leuk hoor, fijn om te horen toch

Anseltje schreef:
wooow, gaaf

knabbelgirl schreef:Ik heb even geen tijd om bij te lezen. De DA komt zo, en daarna ga ik door naar van Baalen, dus ik kom even gedag zeggen.
doei doeiFijne feestdagen en als ik tijd heb doe ik even uitgebreid verslag
Doeg

Amandie schreef:Naomi_Haffie schreef:de lucht ziet er weer sneeuwig uit;
Bij ons sneeuwt het een beetje
gisteren sneeuwde het toen ik onderweg was naar m'n rijexamen

maar gelukkig waren er ook plaatsen in de buurt waar nog helemaal niets gevallen was

lotteluvah schreef:
Dit is het kieffer hoofdstel met dobert frontriem en ooteman neusriem.
Iemand nog foto's zien van het hele kieffer hoofdstel compleet?
wow, mooi hoor

xLariss schreef:Straks komt de hoefsmind.
Ga ik vanmorgen de paarden buiten zetten, pallie wil al niet mee komen. Dus ik trek dr ff mee, staat ze in het weiland. wil ik net het draadje dicht doen, rent ze vet hard terug naar stal. Dus ik denk; mischien vind ze het koud. Dus ik ga naar binnen; zeg tegen m'n moeder. Pallie wil niet naar buiten want het is te koud. Zegt ze; ah joh, daar kunnen haflingers wel tegen.
Kom ik net thuis, zijn dr manen + staart helemaal bevroren, aan die haren bij dr benen en onder dr buik zat allemaal ijs, pallie stond een beetje te rillen. Dus ik had de deken van daisy gehaalt (2 maten groter) en deed hem bij pallie om. Net een jurk, dus ik die deken singel om doen. Komt m'n vader net ff thuis zegt ie; wat is dat nou weer? Ik zeg; pallie met daisy's regendeken. Zegt z'n collega; het is nu net een biervat
Noh; arme pony, word ie uitgescholden voor biervat.
Gelukkig heeft ze het nu wel lekker warm
aah, arm peerd, zit je eerst helemaal onder het ijs en wordt je daarna nog uitgescholden voor biervat

maar idd warm zal ze nu vast wel hebben