Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Girlgamer schreef:Babsie_Flash schreef:Wat heb je gekregen??? Raad eens wat ik heb gekregen-
Welterusten Nienke!
Huh? Ben je er niet blij mee dan?
kekaro schreef:heya babs !
NaSan schreef:Hallo ik kom ook even binnenvallen. Ik las vaak mee, maar heb me toch maar eens aangemeld. Mijn naam is Sandra en ik heb een haflinger en een KWPN'er. Als je meer wilt weten, dan vraag je maar!
NaSan schreef:Mijn haflinger heeft artrose en daarom heb ik er dit jaar een KWPN'er bijgekocht.
NaSan schreef:Ik ben weer terug. Heb net pauze gehad. Werk ze!
Is het bij jullie ook zulk vies weer?
Babsie_Flash schreef:NaSan schreef:Mijn haflinger heeft artrose en daarom heb ik er dit jaar een KWPN'er bijgekocht.deze snap ik niet... waarom een KWPNer? Kan die geen artrose krijgen?
NaSan schreef:Hier regende het vanmorgen al toen ik om 7 uur uit bed kwam en het is nog niet gestopt... Ik hoop dat ik vanavond wel wat met mijn paardjes kan doen.
Babsie_Flash schreef:Hebben jullie er dan geen één op voorraad? Is misschien wel zo makkelijk
Hilde_q schreef:hoef jij nu pas te beginnen ?![]()
ik zit hier al bijna een uur
kekaro schreef:ok foto's dan maar
mijn oudste en mijn jongste kereltjes:
de kleinstemooie krullen heh
Raffle, hij heeft verzamelwoede hahahaha sleept alles wat hij kan vinden naar zijn dekentje
hoe bedoel je lui ?!
deze is van gister:
en nog eentje, lekker wandelen door het huis
Hilde_q schreef:ah ik heb dadelijk (over 10 min) duits luistertoets
Girlgamer schreef:Er is niks te zien in de schuur maar wel te ruiken. Ik weet ook niet wat het is![]()
Hoi Bianca, doei Bianca.
Hoi Suzanne.
NaSan schreef:Hallo ik kom ook even binnenvallen. Ik las vaak mee, maar heb me toch maar eens aangemeld. Mijn naam is Sandra en ik heb een haflinger en een KWPN'er. Als je meer wilt weten, dan vraag je maar!
Babsie_Flash schreef:Hallo Larissa! Wat heb je allemaal gekregen???