Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Ik?
hahaha hejt tegen mie ?
lotteluvah schreef:Horsii_mine schreef:Oohnee.. Ik woonde in een paddestoel..
Raar kind
lotteluvah schreef:ja
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:ja
vertel.. mensen ik ben btw heel gehaast, nja probeer ik met me knie moet me nu omklede gaan zo weg sorry ak iets nie lees
Anseltje schreef:Lees er maar over heen, fijn..
Anseltje schreef:Lees er maar over heen, fijn..
Horsii_mine schreef:*stilte*
Edit: Dacht dat we al een paar minuten verder warenHaha
Mijn hersens gaan sneller als de tijd
lotteluvah schreef:Horsii_mine schreef:*stilte*
Edit: Dacht dat we al een paar minuten verder warenHaha
Mijn hersens gaan sneller als de tijd
ook voor het eerst
lotteluvah schreef:Nee grapje ik vat hem al
Anseltje schreef:Vind het een beetje asociaal hoe jullie zich gedragen tegen uvando, gaan lachen om iemand die alcoholverslaagd is?Of waarvan de neef dood is..
Sorry.
SmeeJ schreef:Anseltje schreef:Vind het een beetje asociaal hoe jullie zich gedragen tegen uvando, gaan lachen om iemand die alcoholverslaagd is?Of waarvan de neef dood is..
Sorry.
He ann, we lachen er niet eens om zeg maar.
Maar ze doet wel erg apart, ik vind het ontzettend erg van haar neef.
Maar dan hoeft ze niet zo te reageren etc.
Anseltje schreef:Vind het een beetje asociaal hoe jullie zich gedragen tegen uvando, gaan lachen om iemand die alcoholverslaagd is?Of waarvan de neef dood is..
Sorry.
Sorry.
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Vind het een beetje asociaal hoe jullie zich gedragen tegen uvando, gaan lachen om iemand die alcoholverslaagd is?Of waarvan de neef dood is..
Sorry.
We lachen niet om haar, maar om haar manier van doen.
Ze zegt dat ze terug leest, nou zie jij een reactie op suus haar verhaal?
En daarbij ben je echt niet alcohol verslaafd als je in het weekend drinkt hoor.
Je kan het ook te letterlijk opvatten
lotteluvah schreef:Als je alleen in het weekend drinkt ben je echt niet verslaafd hoor.