Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:nou amber zn pielie is schoon![]()
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:nou amber zn pielie is schoon![]()
whahahahanu as nog
argonlover schreef:hoi hoi, ben er weer
-
voor degene die er gister avond niet waren:
ik ben jacqueline, 13 jaar zit in de tweede heb een eigen pony, die heet argon. voor foto's van mij/argon chek mn profiel.
Lous schreef:Hola ben ik ook weer. Net herkansing Spaans gehad, was echt fúckingveel, maar ging stukken beter dan de vorige keer
Lous schreef:Wacht tot hij dat ding eruit heeft en ga velletjes trekken. Zonder handschoenen, gewoon handen wassen.![]()
En dan te bedenken dat ik drie van die dingen moet onderhouden
Lous schreef:Wacht tot hij dat ding eruit heeft en ga velletjes trekken. Zonder handschoenen, gewoon handen wassen.![]()
Lous schreef:Voordeel: geen last van hengstige pismerries
Lous schreef:Voordeel: geen last van hengstige pismerries
Monica_86 schreef:Lous schreef:Wacht tot hij dat ding eruit heeft en ga velletjes trekken. Zonder handschoenen, gewoon handen wassen.![]()
jah maar maak je koker ook schoon??
Monica_86 schreef:leuke haf heb je... een ruin![]()
Weet niet of je begin van deze pagina heb gelezen, maar hoe voel maak jij jouw hafs geslachtsdeel schoon??
Lous schreef:Nou dat durf ik niet echt. Ben er niet vies van, maar ben bang dat ze het niet toe laten.
Lous schreef:Nou dat durf ik niet echt. Ben er niet vies van, maar ben bang dat ze het niet toe laten.
argonlover schreef:\Monica_86 schreef:leuke haf heb je... een ruin![]()
Weet niet of je begin van deze pagina heb gelezen, maar hoe voel maak jij jouw hafs geslachtsdeel schoon??
1 keer in de 3 maand ong.
is dat te weinig..? (tegen mij is verteld dat dat ong 4 keer per jaar moest.. dus ja dan doe ik dat![]()
had gehoord dat ze anders ziek kunnen worden
argonlover schreef:Monica_86 schreef:leuke haf heb je... een ruin![]()
1 keer in de 3 maand ong.
is dat te weinig..? (tegen mij is verteld dat dat ong 4 keer per jaar moest.. dus ja dan doe ik dat![]()
had gehoord dat ze anders ziek kunnen worden
Lous schreef:Wat is ergens in de buurt van Breda eigenlijk?