Ik vind het deken wel vet! Begint nu beetje te lijken op het paard die geschoren is als giraffe/zebra waar je de hele tijd hoort ah lelijk, nee juist mooi, ah zielig, nee juist gaaf.
Leuke hafjes voorbij zien komen. En de deken , ik vind m wel geinig
Peepsie:
xxDanielleee
Geplaatst: 09-11-10 17:45
hai,
Aankomende vrijdag ga ik voor het eerst mijn nieuwe bijrijdpaardje ontmoeten.. En laat het heel toevallig nou eens een haflinger zijn. Ik heb al 1,5 jaar niet meer gereden. Altijd op KWPNERS gereden (springen). Ik heb niet heel veel ervaring met haflingers. Ik reed vroeger toen ik echt nog jong was op twee haflingers van de manege. En ik waar mijn vader woont 1 haflinger gereden 4 jaar lang in het bos, vrijwel niemand durfde erop omdat hij erg sterk was en je de blaren op de handen bezorgde. En verder heb ik een verwaarloze haflinger 2 jaar gereden. Waar ik uit veiligheid mee gestopt ben, omdat zij veel bokte en stijgerde en al een aantal mensen blessures of botbreuken heeft geleverd.
Maargoed de haflinger: Naam: Lambik Geslacht: Ruin Leeftijd: 5 Volgens eigenaresse kent hij alleen de basis, mijn taak om hem door te rijden. Ik zal de link van de eigenaresse haar profiel neerzetten. Ik zet namelijk niet zonder toestemming eigen fotos op internet. Ik heb haar dus ook via bokt gevonden. Ik vind het een prachtige haflinger en ik zal vast een leuke tijd tegemoet gaan. Vooral omdat ik al heel lang niet gereden heb en ik lekker mag werken met deze haflinger. Zal wel wennen zijn, maar het komt helemaal goed. Ik hoop dat het natuurlijk ook klikt, want anders wordt het nog niks!! http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=2249
Tienn
Geplaatst: 09-11-10 22:26
Jinthe:
Jellie (moeder van Jinthe):
amazone77
Geplaatst: 12-11-10 21:40
ik heb eindelijk een nieuw foto toestel...dus ik heb weer foto's van willem. mooie willem.