@amazone77 OMG, wat een knappe hengst @paljaslaura jammer van de balken, ziet er goed uit!
Mia aan vrijspringen dit weekend..
DohoShots
Geplaatst: 17-03-14 22:00
Bijleespost:
Blz 39: @romyloverrr: Jammer van de wazige foto maar ziet er goed uit! @chasey: Wauw, echt stoer! @paljaslaura: Lijkt me zo gaaf om te doen op het strand! Mooie foto's ook! @chasey: Super leuk filmpje! @merry98: Daar is één van mijn favo haffies op bokt weer. Ze ziet er goed uit! @yvank_: Sterkte met het verlies van je haffie, was een prachtbeest om te zien! @Taat_: Mooie aanwinst hoor! Wat is de afstamming? @wesco: Leuke haf! @Nordsvensk: Haha lekker vies! @Kim_97: Haha dat hoofd is echt geweldig! @Merry98: Wauuuuw, super mooie foto's en het rijden ziet er echt goed uit! @Nordsvensk: Ziet er goed uit! @paljaslaura: Gave springfoto's @amazone77: Wauw hij heeft echt een aparte kleur, lijkt net een palomino zo! Blz. 40: @Fleurstyn: Ik zou zeggen een merrie @Nordsvensk: Gave foto!!
Ik ben afgelopen zaterdag met All-Star naar een fotomeeting in Bergschenhoek geweest. Dit was onze eerste fotomeeting maar ging boven verwachting erg goed (behalve dan dat meneer terug de trailer niet meer in wou..) Ik heb al een paar foto's ontvangen en die wil ik graag met jullie delen
Sorry, het zijn er een beetje veel maar ze zijn ook zo leuk
Ben hier al lang niet meer geweest! Heb het zo druk met school, paard, hond, blabla. Maar open wel bijna elke dag bokt & lees het forum. Wat een mooie foto's komen er langs, ik probeer het bij te houden! Nordsvensk: Wat kan je haf springen! Gaaf hoor! amazone77: Wat is Willem knap! Die kleuren!!! Is er soms een beauty tip? taarss: leuke foto's, je haf lijkt erg lief!!!
Hier een paar foto's van onze shoot.. In zijn wintervachtje.
@Meliswess, mooie foto's vooral die eerste vind ik erg mooi!
Willem kan echt een varken zijn en soms ziet hij er dus ook echt niet uit Ik was hem eerst helemaal met dreft Daarna was ik hem nogmaals maar dan met cowboy magic Als hij droog is gaat er een beetje antiklit in manen en staart en thats itt de zon doet de rest!
Cowgirl_K
Geplaatst: 18-03-14 12:05
Ahh super! Ik ga ook even op zoek naar wat foto's van mn oude haflingertje..
Haha met dreft ja? Ik altijd met normale shampoo en verder met zilvershampoo en creme spoeling. Hij ziet er echt geweldig uit!!! Hopelijk is mijn haf ook snel uit zijn wintervacht, vind die glanzende korte haartjes tog stukke mooier hihi
Idd gewoon de groene dreft,schuimt lekker haha Willem komt gelukkig niet zo dik in zijn haar,is al bijna klaar met ruien. Heb nog een paar hele mooie foto's van hem binnen.
Als ik alle foto's heb maak ik een topic voor hem!
Wauw gaaf dat springen zonder zadel Chasey! Netjes! Gelukkig is Wessel de helft van zijn beren vachtje al verloren In april weer een fotoshoot.
horsii
Geplaatst: 20-03-14 21:05
Ik was het topic helemaal uit het oog verloren. Ik kom weer mee posten, altijd leuk om al die haffies voorbij te zien komen.
38 peerappel, grappige fotos, heerlijke haflinger smoeltjes xkimmiej, hafje in protest, mijn oudste heeft ook het ik ben arrogant en doe mijn hoofd in de lucht trekje peerappel, mooie foto. Abby is echt een leuke haf. xkimmiej, jammer dat de foto wat wazig is, mooi met die wapperende manen crazymel, mooie foot, jammer dat indy zo nat is. elsroosje, gaaf zeg, leuk dat ze het zo snel door had taars, knappe allstar paljaslaura, ik vind jullie altijd een erg leuke combinatie
39 Chasey, jij en james hebben echt een sterke band zeg. gaaf zeg springen zonder zadel en teugels. paljaslaura, heerlijke fotos merry98, wat ziet ze er goed uit yvank, damella was prachtig, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst taat, jij ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, prachtig dier. wesco, leuke fotos nordsvensk, dekje staat goed kim97, stoute vrouwke merry98, peeps en kyr willen wel een stukje van haar manen hebben. prachtig zeg nordsvensk, in draf vind ik haar erg op de voorhand vallen, maar wat een fijne galop foto zeg. paljaslaura, marea springt netjes amazone77, prachtige fotos van een geweldige hengst
40 nordsvensk, leuke foto, flinke hoogte taars, gave fotos zeg, mooie omgeving ook amazone77, willem is echt prachtig meliswes, mooie fotos , wat een haar zeg
Kyra voor de tweede keer onder het zadel
En knappe peeps mag natuurlijk niet ontbreken, peeps en kyr toen ze twee weken terug voor het eerst weer de wei op gingen
wat springt hij toch goed! en wat een geweldige houding heb jij Chasey!
Alanaa_
Geplaatst: 26-03-14 17:01
Ik ben hier weer een hele lange tijd niet geweest, dus een bijleespost dan maar! Het gaat hier echt heel goed, Bo groeit en het staat vast om haar in juli een maand weg te doen voor zadelmak enzo te laten maken, dus das goed! Pagina 36 : Chasey, super zeg, zo met die hond er bij Nordsvenk, wat een knapperd heb je toch he! HarveyB, mooie haf! Kimmetjuh, leuke haf! LisanneElena, ah wat een schatje Merry98, leuke creatie met die vlecht! Pagina 37 : Chasey, super dat je zo kan blijven zitten, knappe James desireeee_x, mooie foto’s! paljaslaura, hahaha, zalig! stvieee, doet ‘ie goed lijkt zo Kim_97, lieff Peerappel, ah wat een knapperd is ze toch! Toch nog gefeliciteerd van mijn kant, ook al is het suuuper laat ;s Merry98, knappe Indy! Pagina 38 : Peerappel, hahaha xkimmieejj, haha is zo’n foto van ‘ bitch please, I’m fabulous’ Peerappel, appeltjes! Crazymel, natte haf, maar wat een knapperd zeg, wat jammer dat e ze moet verkopen… ElsRoosje, ah wat lief taarss, hier is er ook eentje dat de jambette kan, natuurlijk nog niet onder het zadel paljaslaura, jammer dat het niet goed ging, achja, volgende keer beter Pagina 39 : paljaslaura, ah leuk! Chasey, cool! Merry98, ah schattig Yvank, wat jammer! Maar veel plezier met je nieuwe aanwinst Taat_, wat een sprekend hoofdje heeft ‘ie! Wesco, leuke foto! Nordsvenk, super! Knappe Mia Kim_97, haha geweldig Merry98, wauw, knap hoofdstel! Nordsvenk, netjes! paljaslaura, wat een knapperd is ze toch amazone77, wauuuuw! Pagina 40 : FleurStyn, ik zou ook merrie zeggen Nordsvenk, leuk! taarss, mooie foto’s! amazone77, *kwijl* Meliswess, oh, ziet er een lieverd uit! horsii, Kyra onder het zadel! Super! Hoe oud is ze nu? Chasey, vind ik echt heel gaaf!
Nu ga ik mijn Bo ook nog even showen
En ik ben ze het trucje liggen aan het leren!
Pfoe ik heb nog zoveel foto's om te laten zien.. haha
Maestroox3
Geplaatst: 27-03-14 09:33
dan kom ik me ook weer eens aanmelden Ik heb sinds 4 jaar een haflinger ruin in mijn bezit, genaamd Nebu Hij is 9 jaar & het liefst vanal springen we Nebu heeft ook zomerexzeem
+ ik ben echt stikjaloers op haflingers met lange manen
ElsRoosje
Geplaatst: 27-03-14 10:17
maestroox3 ziet er netjes uit! Alanaa_ wat heeft hij (?) een lieve uitstraling!
Eh ja, ik heb Roos geprobeerd te knotten, eerste deel vond ik zelf niet echt mooi, het achterste deel wel wat mooier http://www.mijnalbum.nl/Foto550-L4KICSBE.jpg Roos is ook met de kudde naar een ander weiland gegaan, hier bij zonsondergang wat foto's gemaakt