@JastieHorse : Ja is van het vlechten. Jammer genoeg heeft hij van zichzelf niet zulke mooie krullen haha. Ahw wat is Neduah al een knapperd, wordt later vast een stoere bink!
PeerAppel
Geplaatst: 30-03-13 18:38
@kim_amos Wat een mooie set! Staat hem goed! @horsii Aah Kyr heerlijk met d'r vriendjes! Het rijden met Peep ziet er goed uit! @Marlis Kyra is knap! Leuke foto van Peep! @_Nero Nero is knap zeg! @taarss Mooi halster en fleecedekentje! Staat hem goed! @kiddokids Ik zeg het gewoon aangezien ik het ook altijd zeg als mensen meer dan 2 zichtbare foto's plaatsen. @novito Schattige foto! @Marlis Lieve foto van jullie twee! En gefeliciteerd met Kyr! @JastieHorse Wat is Neduah mooi licht zeg! Erg mooi!
Gister weer even op Abby gereden. Ze was echt ontzettend traag. Ze heeft ook 2,5 redelijk stilgestaan wat betreft rijden. Ze hoeft ook even niks want m'n instructrice heeft haar been gebroken, dus dat gaat ook even niet zo lekker.
Ik weet dat ik scheef zit. Dat had ik door. Zadel schoof en ik begon scheef te zitten. Ik denk dat ik 1 minuut hierna al afgestegen was.
kan zijn dat niet iedereen erbij staat maar dat komt dan omdat ik daar tussendoor al op gereageerd heb dus dan niet beledigd zijn
pagina 36
@MariekeS_ wat een mooi gebouwd hafje heb je zeg! Super dat het zo lekker ging! @Marlis ziet er goed uit zeg! fijn dat het weer beter gaat. @xmarijn gave hafjes op die 1e foto en die op de 2e foto is natuurlijk ook knap @Kim_amos hahahaha gekke haf!! het lijkt wel of hij de pirouette uit probeert hahah op elke foto is die een stukje verder gedraaid
pagina 37 @faringo mooi kop heeft die van jou zeg! Storm moet nog even wachten tot die lekker het water in mag hahaha @PeerAppel ach gut wat een leuke foto's hoop mijn haf ook nog is liggend aan te treffen maar zo heeft het nog niet mogen zijn @Marlis hahahah die had de wind van voren! grappig foto! @Elvi_Elisa Mooie haf! gefeliciteerd @xkimmieejj mooi beest! gave manen ook! @Marlis ziet er goed uit zeg! de mijne zit ook zo te klieren in galop en reageert ook niet zo lekker op been, heb dus zweepje erbij zodat ik haar in haar flanken kan tikken @Sandra1312 wauw gaaf hoofdstel en wat een knap koppie
Pagina 38 @Melissa1996 ach wat is Arno toch een schatje zeg gaaf hoofdstel heb je voor Sientje! @M_hartje_M wauw super mooi hoofdstel! leuke vliegendeken de kleur staat haar goed @Marlis blijf erbij dat het er erg goed uitziet @xkimmieejj zoo die is zeker energiek @horsii mooi hoor ziet er goed uit! en grasjes zijn zeker verleidelijk @Elvi_Elisa wauw wat een vertrouwen hebben jullie in elkaar! @Kiddokids dat is toch super schattig! ahhh knuffelgehalte is hoog van deze foto's
Pagina 39 @Kim_Amos ik blijf verliefd op zijn manen gave set heb je! @horsii wat leuk dat je foto's van kyra krijgt ziet er lekker ontspannen uit dat rijden op peeps @Marlis leuke foto's van Kyra lekker zonnetje zeg! @_Nero wow stoer dier! @taars wat een vriendelijke oogopslag zeg! Over die galop: ik heb PRECIES hetzelfde met de mijne!! Vandaag kwam er ook eerst nog een rodeo met aanspringen @novito leuke foto! @Marlis GEFELICITEERD!!! knapperd is kyra toch Peeps kijkt op die foto echt zovan: baas moet dit nou..ik heb een bad hairday ga weg met die camera @Jastiehorsie Wauwie wat een schatje zeg!!
Pagina 40 @PeerAppel je hebt echt een mooie haf zeg! gave manen ook!
Thanks Pip en Littlesannie. Het gaat zo goed met d'r. Ze is gewoon zo vrolijk en d'r vacht ziet er zo mooi en gezond uit! Helemaal blij met d'r. Dinsdag heb ik haar een jaar en ik ken haar sws al een jaar!
horsii
Geplaatst: 30-03-13 21:35
@_Nero wow stoer dier! @taars , galop is hier ook precies zo hha! leuke haf heb je, vriendelijke uitstraling. @novito leuke foto @Jastiehorsie Neduah heeft echt een hoog aaibaarheidsfactor, leuk dier.
Vandaagg voor het eerst weer echt in de bak gereden, na mijn val in december waarbij ik mijn stuit zwaar kneusde. Knappe peeps: En jarige jet kyra
MallyBelly
Geplaatst: 30-03-13 22:01
Sientje liep van de week niet helemaal lekker.. Maar daar had ze gisteren geen last meer van Geak best, ze heeft weer 10minuten rondjes gegaloppeerd..
ik maak morgen of overmorgen weer even een bijleespost.
Laatst bijgewerkt door MallyBelly op 30-03-13 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt
@littlesannie, Erug hé.. Ze voelt zich nog lang geen 19
Vandaag kreeg ik weer allerlei complimentjes, dat ze er zo goed uitziet. (Mensen schatten haar een jaar of 8/9)
paljaslaura
Geplaatst: 31-03-13 12:15
Gister wedstrijd gehad. 2de keer L1 starten. Ging naar mn gevoel gewoon wel goed. Dacht wel 2 wp te hebben. Alleen de jury dacht daar GEHEEL anders over... Had dus 208 en 211 punten. Viel ongeveer van mijn stoel af van verbazing hahaha. En ook twee keer 1ste =D Ze vonden dat ik mijn pony erg netjes voorstelde en we zijn een leuke combinatie! Super trots op mn haflingertje
@Marlis, Kyra groeit hard zeg! En Peeps rijden ziet er goed uit (: @_Nero, wat een knapperd! @taarss, wat een leuk permanentje @novito, lieve foto :3 @Marlis, nog gefeliciteerd met Kyra!! & vind Peeps echt een leukerd om te zien. @JastieHorse, wat een cutie! @PeerAppel, balen voor en van je instructrice! Je zit er wel met een bigsmile op haha ='D (kan ook haast niet anders met zo'n leukie ;P) @horsii, ziet er netjes uit! @Melissa1996, lentekriebels! haha
Marlis
Geplaatst: 31-03-13 12:21
Aah knappe baby neduah gezien lekker ventje. Stond gister heerlijk te rennen met een vriendje toen wij aankwamen haha.
En sientje die weer helemaal goed loopt en lekker aan het rennen is.
Knappe abby weer onder het zadel. En balen van je instructrice.
En hierboven wedstrijd gehad, gefeliciteerd met je punten. Vind de foto's er wat gespannen uit zien maat dat kunnen moment opnames zijn.
Taars ook lekker gereden schattig koppie.
Ik heb weer heerlijk gereden vandaag. Ook voor het eert de galop weer meegepakt. Links ging wel goed alleen nog niet ontspannen maar rechts springt ze nog steeds verkeerd aan. Voor zondag een les gepland staan.
Tijdje niet op bokt gezeten.. zal het vanaf nu weer een beetje bijhouden en zoveel mogelijk proberen te reageren.. wat n knappe haffies hier allemaal Zomer 2012 zonder zadel rijden met Finesa