Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
niet super en heb veel last van heup enz. maar met rijden gaat het wel goed! Hoe gaat het met jou?
ja ook ik ben een watje. ook door al dat sint gedoe had ik even geen zin om te rijden. moest eigenlijk gisteravond in het viertal op de manege invallen, maar dat werd op het allerlaatste moment afgezegd. nu moet ik waarschijnlijk 20 dec wel meerijden en misschien volgende week ook. ligt aan de ruiter waar ik voor moet invallen. ze is met haar pony gevallen enheeft een paar behoorlijke kneuzingen. hoop alleen niet dat ik de uitvoering ook moet meerijden. maar goed daar ga ik in ieder geval niet vanuit. doe het wel met plezier dat invallen. samen met mijn beste vriendin weer eens samen rijden. vanmiddag nog even de stal op zijn kop gezet en die is weer lekker schoon. volgende week weer gauw vlas halen. nu staat ze op een vlasmix. hiet zit gehakseld stro bij. deze kombi vind ik maar niks.

. 

Dus ik begrijp je hoor! 
Of nog beter, gewoon een oefenwedstrijdje!
.Zazalover schreef:haha sandrina, t sneeuwde hier inderdaad ook
wij vieren geen sinterklaas meer, maar k ben volgende week woensdag (12-12-12) jarig, dus k vier het a.s zondag en de 15e voor vriendinnen , dus hier is t feesten nog niet gedaan haha
eerst maar een vriend vinden haha

.