Die foto's van de KNHS zijn ook leuk, best grappig, is heel dicht bij mij!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zazalover schreef:Marlis schreef:.
@ Zazalover: Hoezo moet je afscheid nemen? Snap dat in je topic ook niet helemaal, omdat ze niet helemaal gezond is? Hoezo kan je er dan niet houden?
als het kon had ik dr dolgraag gehouden, maar ze is al 19, nouja opzich geen probleem natuurlijk, maar omdat ze deze blessure heeft kan ze sowieso nooit meer de ring in, ze zal nooit meer hard kunnen werken
verder is het ook niet zeker of zaza uberhaupt nog wel onder het zadel zou kunnen lopen
en tuurlijk heb ik aan mijn ouders voorgesteld of ik er dan echt niet kan houden, kan me dan echt niet schelen of we nog kunnen rijden, ze heeft altijd zo dr best gedaan etc dat ze het wel verdient om dan bij ons te blijven, maar dit gaat niet omdat het te duur word...
Zazalover schreef:@yvank, ze is niet kreupel maar die blessure zit er wel. Heb je mn topic gelezen?
Zal het straks nog beter proberen te verwoorden, zit nu op telefoon
De optie inslapen is hier ook besproken, maar we moeten nog tot een besluit komen, nogmaals, als ze weg kan naar een goed tehuis gaat ze gratis met toe behoren weg
Verder, jullie kennen ons levensverhaal niet, echt jongens ik wardeer het dat jullie meedenken etc, en ze staat niet te koop, we zijn allen rustig aan het kijken wat de opties zijn en of ze een goed tehuis kan vinden omdat ze geen pijnheeft
Zazalover schreef:@aurora ik heb al eerder aangegeven dat we dr niet aan kunnen houden, omdat dit fiancieel niet te doen is
_Aurora_ schreef:Zazalover schreef:@aurora ik heb al eerder aangegeven dat we dr niet aan kunnen houden, omdat dit fiancieel niet te doen is
zoals ik al eerder zei vind ik dan dat je eerlijk naar je paard moet zijnMaargoed ieder zijn ding hierin en de mening. Maar zou het mijn eigen paard niet aandoen ergens heen te verhuizen terwijl je niet weet wat ze ermee gaan doen. Je paard heeft al genoeg gehad! En ook goedkoop zijn er genoeg mogelijkheden in NL, maar dat moet je wel willen