@Nathalie83; mooie Luna Mooi zadel is dat, welk merk is het?
horsii
Geplaatst: 25-03-12 20:37
Leuke fotos van gekke beau, lekker beest!!
Knappe luna die braaf was op vreemd terrein en een nieuw zadel,super!!
Chasey, dres. zadels liggen over het algemeen wel beter op haffies heb ik het idee.
nog een x marlis en mij der twee knapperds
kyr met der punk pluk was gister van peeps gevallen nu een blauwe bil haha, zonder zadel aan het galloperen en peeps ging oppeens in een bocht de andere aknt op als die ik stuurde haha Slecht moment van de foto haha, en peeps schudde heel der tijd met der kop uit joligheid
@ Wendy, Thanks Enne op een krukje staan is al halve werk Als ik op de grond sta komt ie ook naar beneden @ Yvank, Damella heeft het wel gezellig zo te zien @ MalaQ, Lana lekker slapen op het eiland in de zon Is Peep inmiddels gechipt? Zie dat ze de band niet meer om heeft.
Ja klopt nathalie83, peeps is gechipt ik krijg de vlecht ook zo, alleen na kwartier uitgezakt pf..
yvank, super schattig damella @malaq, leuke foto, heerlijk ligt ze daar
Evelyne
Geplaatst: 26-03-12 20:32
Damella eet een ander paard op Lana lounged aan het water Peeps haar lieve koppie en Kyra met haar everlasting bad hair day Luna met haar mooie vlecht Beau met zijn pretkop
Sinds eind februari staat hier een haflinger merrie op stal. Ik ben niet zo weg van merrie's en dus vond ik haar niet zo heel erg leuk.. Haar vrouwtje had haar een beetje impulsief gekocht omdat ze haar zielig vond, stond al een jaar stil en werd niets mee gedaan verder, dus heeft ze haar gelijk gekocht. Het botste heel erg tussen hun doordat de merrie erg dominant is en het vrouwtje een beetje chaotisch en druk qua gedrag. Nu ben ik sinds zaterdag begonnen met clickertraining met haar! Ze vind het heel erg moeilijk om je dichtbij te laten komen en te accepteren dat jij de leider voor haar wilt zijn,dominante merrie Ze wilde me niet volgen en dus ben ik op afstand door mijn knieen gegaan en toen kwam ze uiteindelijk naar me toe Nog een paar keer gedaan en uiteindelijk volgde ze me,haar lippen al aflikkend Gisteren nog eens gedaan en er zat a vooruitgang in! Ik wil dus even 2 foto's met jullie delen van deze merrie,die stiekem best wel leuk is Haar naam is Joy