Jullie reden peeps toch eerst bitloos? Of ben ik in de war met iemand anders/
Klopt Maar rijden haar nu tot ze opgepakt is voorlopig met bit. Ze is zo onwijs sterk en moetn haar weer helemaal van vooraf aan oppakken, en kan aardig gek doen. Gaan uiteraard wel bitloos weer oppakken ook, rijdt ik veel liever mee
bedankt voor de leuke reactie op mijn foto's @Kayleigh_: wat lief zo in de wei @Lisa: mooie foto's van Nibbit @Yvanka: mooie foto's @djuulsie: Leuke springfoto's van Soccie @Shilas is super: blijf me verwonderen hoe jullie samen een ECHT team zijn! Petje af @Marlis: Peeps zet zijn achterhand er goed onder
Viet
Geplaatst: 27-09-11 21:27
Tara vandaag, we zijn nog druk aan het oefenen. Zondag weer wedstrijd
Die lig foto is echt leuk Silas weer gezien En springent haffie Oeh oeh Taartje is looking good!
Tijdens mijn les afgelopen donderdag ondekt dat doordat Angelina scheef loopt, ik scheef ga zitten waardoor ze nog schever gaat lopen (rechtrichten was echt moeizaam dus met haar een lesje gepakt) Les ging super! En heb vandaag kleine toevoeging aan toegepast want tja nu moet ik wel recht zitten, anders donder ik eraf en Ja het werkt super
En nog 1 van Luna die mij ineens spotte aan de andere kant van de heg
Ja, maar al heel lang hoor. Is eigenlijk beetje begonnen toen Marena met haar dracht zat en ik op Angie een wedstrijd ging doen, ben er toen eigelijk nooit meer af gekomen Rij nu ook springles met haar, en voor het koetsje rijden is het ook wel fijn als ze ook onder het zadel loopt. Maar is echt leuk, ik herken heel veel van haar in Luna (kleindochter)