Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faringo schreef:Annemarie en Storm
Weer een drukke week achter de rug. Met Storm gaat alles prima. Overdag staat hij lekker een aantal uur buiten en s'avonds mag ie lekker aan het het werk. Want aan het werk worden gezet heeft hij nodig nu...meneer gaat op zoek naar dingen die eng zijn. Tja het wordt kouder. Donderdagochtend was hij al wat vervelender met buiten rijden en gisteren heeft hij mijn verzorgster 2x in de maling genomen door vanuit het niets een bok te geven en weg te sprinten. Hij gaat van tevoren een soort van piepen dus je weet dat het er aan komt haha. Gelukkig heb je hem ook snel terug genomen maar irritant gedrag is het wel.
Sjemira schreef:Marga;
@ Jodie: ja gezellig hier idd. Heb ik ook een x met azkaban gehad dat ie de dag na t trainen helemaal stijf was, ik heb hem dus wel meteen ff los laten werken in de longeerbak maar hij had er toen weinig zin in. Bleek achteraf dat ie heel de dag op stal gestaan had na een avond hard werken. Is Delano geschoren?? Azzie heeft nu een 200gr deken op en is niet geschoren. Ik heb vanaaf een mooie zwarte 340gr voor meneertje besteld in maat 190. Maar die ga ik pas opdoen als het straks echt koud is of als het sneeuwt.
We gaan na veel wikken en wegen zondag verhuizen, azzie staat nu veel binnen of in zijn eentje in een paddock, de winter komt eraan en ik wil eigenlijk dat ie zo veel mogelijk buiten komt. Heb voor hem een plekje gevonden waar die straks als tie gewend is met nog 2 andere paardjes overdag lekker op de wei kan. S nachts lekker binnen met een buitenluik en op vlas komt te staan, lekker warme ondergrond dus.
mandje schreef:Ik ben al een tijdje opzoek naar een plekje voor Heidi. Ze staat nu namelijk tijdelijk op een manege maar daar wil ik haar niet houden. Ik ben daar niet op men plek.
Dus als iemand nog een plek weet in de buurt van Hoogezand (Groningen) hoor ik het graag.