Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar eens opzoek gaan naar een goed passende! 

We zijn tot de 1m gegaan, en toen weer rustig afgebouwt vandaag weer springen, ga het wel eens filmen!

Maar heb een drukke vakantie haha
Bijna elke dag werken, op de hond passen (vader&broer zijn in Amerika) en naar Nibbit fietsen (12 km heen en weer 12 km terug)

Misschien kun je iets meer over jezelf en je paard vertellen en foto's laten zien?

ik hoop natuurlijk dat ik het haal

net terug van mijn nicht. Was leuk. Madeira liep binnen 2x weigeren ofzo zo de trailer op
stond in 5 min. in de trailer!! Ben zoooo trots
en ze was SUPER braaf in de vreemde omgeving (bij mijn nicht) echt wouw
maar na het rijden toch weer veel last van mijn knie.. ga dus effe niet meer rijden en even uitslag afwachten 2 aug... Gewoon lekker poetsen, wandelen, en mijn bijrijdster gaat rijden/longeren enz.

Eindelijk!

Ga in de winter meedoen met wat springwedstrijdjes! Pfft gisteren iemand die Nibbit écht wou hebben en grote biedingen deed, maar gelukkig dat eigenaresse hem nooit weg zou doen!
horsii schreef:Wij gaan naar El zarabia in schipluiden dus peeps mag vrijdag een wandeling maken![]()
Is oppeeps der tempo denk ik een kwartiertje lopen, hopen dat ze braaf is ze staat al 6 weken op het land.
Vanaf zaterdag gaat ze niet meer 24/7 op de weide maar een paar uur per dag dus kan ze ook mooi afvallen.