Naomi_Haffie schreef:babs neem jij later kinderen eigenlijk ?
Echt niet!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:waar heeft viett hem trouwens gekocht ?
Naomi_Haffie schreef:waarom niet ?
Babsie_Flash schreef:Wentos schreef:Enge films zijn niet aan Wendy besteed.. Ik heb Silent of the lambs ofzo al 4 of 5 keer gezien(nouja gedeeltes dan), weet precies hoe die gaat en wat er gebeurd, maar durf nog steeds niet de hele film te kijken
Babsie_Flash schreef:Niemand hier volgens mij, maar gaat om iemand die reageert op zo'n verhaal en die iemand zit ook in dit topic.. Zoiets toch emma?knabbelgirl schreef:ach ja iemand zit bij een topic over met een Z pony in de B en alle prijzen wegkapen
te zeiken van ja maar die pony kan het al en ow die zijn zo goed en bla bla bla en ja ik ben eerlijk het is iemand uit dit topic maar ik kan me daar zo aan ergeren! De betere pony's zijn vaak de moeilijkere pony's en dat soort mensen vergissen zich daar zo in. En ook ik ging op een z pony rijden en ik reed zo alle z oefeningen eruit, yeah right
Wie dan?Heeft hier iemand een Haf die Z heft gelopen??
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:
ach ja iemand zit bij een topic over met een Z pony in de B en alle prijzen wegkapen
te zeiken van ja maar die pony kan het al en ow die zijn zo goed en bla bla bla en ja ik ben eerlijk het is iemand uit dit topic maar ik kan me daar zo aan ergeren! De betere pony's zijn vaak de moeilijkere pony's en dat soort mensen vergissen zich daar zo in. En ook ik ging op een z pony rijden en ik reed zo alle z oefeningen eruit, yeah right
Wie dan?Heeft hier iemand een Haf die Z heft gelopen??
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:maar ik heb morgen oefenparcours dus eigenlijk moet ik haar hard aan het werk zetten
Morgen is het ook van dit bokkeweer... Is het trouwens in een binnenbak?
Naomi_Haffie schreef:waarom niet ?
SmeeJ schreef:mini-Rollufs![]()
Babsie_Flash schreef:SmeeJ schreef:mini-Rollufs![]()
WHAHAHAHAHA!!! Die wil ik ECHT niet!!!
Stel je voor... nog zo één erbij!! Dat overleef ik niet!
SmeeJ schreef:Hé babs, als je een zadel wegdoet he.
Ik houd me aanbevolen voor een niet ontzettend duur zadel.
Babsie_Flash schreef:ja maar ga ik niet stoken als ik de naam zeg? Nee hget is geen haf die Z heeft gelopen, maar een pony op de manege daar...
Nu snap ik er helemaal niets meer van
Citaat:Bij ons op de club ook hoor. Pony heeft z2 gelopen en zowel moeder als kind rijden er op maar ze kunnen naar mijn mening niet echt goed rijden... Maar ze winnen wel met vlag er wimpel van de rest. Maar ik achtervolg ze! De volgende keer win ik
Laatste keer zei hadden een antal punten van ik dacht 185 (sportpony z2) ofzo en ik 182 (haflinger)
Maar bekijk het zo op een gegeven moment MOETEN zo over naar de l1 omdat ze te veel winst hebben...
Citaat:ik heb zelf ook op de pony in kwestie gereden... ik haalde zo alle z oeveningen er uit..
Naomi_Haffie schreef:of een kleine barbara
SmeeJ schreef:Maar die zijn zeker over de 800 euro