(Gelijk nieuwe page geopend.

Totmorgen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Ik ga ook me moeder staat weer eens roodgloeiend
Jemig wat kan dat mens zeiken zeg.
TjelleBieb schreef:Truste.
(Gelijk nieuwe page geopend.)
Totmorgen.
lotteluvah schreef:doeeeg
Wentos schreef:Wendy is ook in de foto mood
M'n vorige pony...
Hilde_q schreef:Hilde gaat Dinsdag naar mijn dikke TANK
Damn wat heb ik dat beest gemist !!!
Babsie_Flash schreef:Je merkt het natuurlijk wel.. Wianda hoest regelmatig met rijden en als het te veel is (zoals een lange buitenrit in flinke tempo) dan heeft ze het moeilijk. Dat moet ik dus niet doen. Maar Rolf vindt het leuk om Wianda voor het karretje te zetten (5x per jaar) en dan in Wianda's tempo rond te sjokken. Vindt Wianda hartstikke leuk! De veearts zegt natuurlijk niet kopen, maar als je niet te hoge eisen stelt en het paard eventueel vroeg met pensioen doet, kan het best toch? En nee, ze gaan niet naar een paardenbejaardenhuis
ik blijf ze gewoon hier thuis verzorgen
Babsie_Flash schreef:Vanochtend ben ik nog even naar de ruitersport/fourage zaak hier in het dorp geweest en je raadt het al.. ik heb weer wat gekochteen BR jas: Oslo type
lotteluvah schreef:
dit hoofdstel ga ik verkopen (excl die frontriem maar met normale stras frontriem erop)
en die frontriem appart
dlientjuh schreef:en me ontslag
dus ben per 21 januari weg ofzo
Babsie_Flash schreef:op ned 3 is nu het Sinterklaas journaal... nu ga ik echt zappen
Ticcie schreef:'t Ging echt goed! In het begin hing hij enorm op mijn handen, alsof ik moest zijn hoofd dragen en was het zo beu dat ik hem e snok heb gegeve () en daarna liep ie alles behalve op mijn handen te hangen en liep ie echt super! Galop was beetje vooruit, ma wel braaf dus da's 't belangrijkste hé.
Hilde_q schreef:met zulke dagen mis ik hem![]()
Morgen gaan we wss naar hem toe..
biancailona schreef:ilona, heeft ook even een deken om, baasje wou een foto![]()
Babsie_Flash schreef:ik wist trouwens niet dat Marlyn niet meer op bokt kan komen
[FZ] Horsii_mine kan niet op bokt komen.
knabbelgirl schreef:
lotteluvah schreef:bianca ik weet wel dat je online bent