Ik ben een watje wat dat betreft
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ryder schreef:Tjee wat een discussie. Ik ga met Mando mee: Elpatcho, ik begrijp je argumenten en in een ideale wereld zou ik het ook zo willen voor mijn paard, maar helaas gaat dat niet in sommige regio's. Ik heb een gulden middenweg gekozen (paard komt er dagelijks een halve dag uit en 's avonds ga ik nog wat doen), ben toevallig gisteren verhuisd van stal.
Yvank, heb je meer info over je zadel? En hoe is het met je nieuwe paard?
Nens, wat leuk dat je een nieuwe stal hebt gevonden. Een paar kennisjes van me staan daar ook en die hebben het volgens mij uitstekend naar hun zin. Ik wens je veel geluk alvast daar.
Bedankt, en wat leuk !!
Klein wereldje dan weer
Haflingerweekend, nee wij doen niet mee. Er zijn wel plannen in de maak om lekker met de trailer op pad te gaan om buiten te rijden, maar we moeten eerst trailerladen oefenen.

Nens77 schreef:Flurk schreef:Haha dank Faringo voor je complimentje over de koets.
Wel jammer dat mijn mooie bruine tuig nu niet meer kleurt.
Dus die gaat in de verkoop.
Ik heb gisteravond meegedaan aan oefenspringen.
Zal linkje plaatsen hoop dat het werkt
[ Afbeelding ]
Zie een foto met parcours, maar jou kan ik niet ontdekken, klopt dat ?
Yvank_ schreef:Leuk dat je met oefenspringen hebt mee gedaan
Ik heb vandaag koudbloedwedstrijd gereden. Voor het eerst op een niet haffiemaar of fjordemans! Was zijn eerste wedstrijd op andere locatie. Vriendin deed ook met hem mee (daar is hij van) hij was nergens van onder de indruk en ik ben naar huis gegaan met 2 eerste prijzen en zij ook met een eerste prijs
En heb ook een nieuw zadel voor Santor! Nu ben ik weer armmocht iemand nog wat zoeken. Heb nu mijn fijne bruine dressuurzadel te koop
Nens77 schreef:Yvank_ schreef:MIsschien werkt de link wel? http://s56.photobucket.com/user/Flurk1/ ... b.mp4.html
Hihi jaaaa !
Nu heb ik hem kunnen kijken !
Leuk hoor, denk niet dat ik ooit nog zoveel lef krijg
plutolover schreef:ik meld me ook maar weer ff
springen is altijd leuk
helaas gaat het met mijn hafje wat minder. hij heeft last van mok. En loopt er ook niet goed op. Afgelopen vrijdag ook dierenarts bij geweest omdat hij niet helemaal zuivel liep en been dik was.
hopelijk knapt hij snel op en kan ik nog meedoen met de haflingerwedstrijd 16 maart in Maarssen