PeerAppel; gave frontriem! Flurk; jammer van de spullen, maar wel leuke foto's PeerAppel; die eerste foto is echt lief _Sanne; leuke foto Baileysdream; Gave jurk!
gisteren kon ik eindelijk weer even in de wei rijden En wat was ze braaf
Hier kwam ik net van de sprong vandaar rare houding Foto's uit filmpje dus erg wazig...
nts19
Geplaatst: 11-01-14 12:57
Sorry dames.. ben niet veel online. aardig wat aan me hoofd de laatste dagen
Polkiej_x
Geplaatst: 11-01-14 13:12
Nola12 schreef:
Sorry dames.. ben niet veel online. aardig wat aan me hoofd de laatste dagen
Eleentje
Geplaatst: 11-01-14 13:31
Baileysdream schreef:
zo ik lees zometeen even alles bij! ik heb zo'n gave jurk gevonden voor een fotoshoot met dream!
SaartjeNina; jammer dat ze zo wazig zijn!! Kan je niet het filmpje plaatsen?
Heb net ook weer gereden. Ook aan onze bak grenst de schuur van de buren, waar ze een carnavals wagen in bouwen. Vanavond waren ze wel hele erge herrie aan het schuppen. Heletijd met grote platen gooien, hoop ijzer wat telkens viel. Jolina keek er niet eens van op! Braaf braaf! Morgen vroeg bosritje samen met vriendlief en zijn pony (nouja van schoonvader)
Polkiej_x
Geplaatst: 11-01-14 20:44
Gaaf! erg veel plezier morgen in het bos!!! echt leuk samen! ene.. jij hebt echt een braaf paard he!
angel vandaag (ze zijn trouwens niet geweldig, maar had m niet echt goed ingesteld...oefenen!) het was al wel echt koud,want de stoom kwam uit der neus hahaha!
Jammer dat het niet zo ging met Mia. Ook jammer dat je het na 10 minuten op gaf! Nu heeft ze eigenlijk "gewonnen". Je had eigenlijk gewoon moeten doorrijden. Maar goed
Oeeh knappe Angel! Ik vind der echt zo'n mooie haflinger! Qua bouw heeft ze wel wat weg van Jolina. Mag ik vragen welke maat singel je heb? Heb momenteel 80cm en dat is veel te lang! (die foto die ik laatst plaatste, daar moest ze nog aangesingeld worden (zo'n 5 a 6 gaatjes ) ) Dus ben een beetje aan het dubben over de maat.
Tja.. opgeven vind ik het niet echt... Heb het een en ander geprobeerd. Was haar voor mijn gevoel alleeen maaar verder aan het verprutsen. Het ging alles behalve beter. Ga het nog even aan kijken, anders denk ik dat toch de osteopaat maar eens moet komen want zo was ze nooit
Ja, vrijdag had ik haar bijvoorbeeld gelongeerd.. Rechts alles prima, reageert braaf op mijn stem en doet zo alles wat ik vraag. Daarna linksom; DRAMA. Ze wou niks. Alleeen maar aan het staken, reageede nergens meer op. Net of ze helemaal in haar eigen wereldje was. Wou hier ook niet opgeven, 1 rondje draven zou ik genoeg vinden... Maarja toen sloeg ik mezelf een blauw ook en lag op de grond Einde training.. Dus denk toch dat ze ergens verschrikkelijk vast zit