Gister thuisgebleven van school, en toen hele dag niet zoveel gedaan. 's Avonds ook niet.. Vandaag ook niet heel veel gedaan, en vanavond misschien nog even leren. En morgen ook niet echt van plan veel te gaan doen.. Misschien nog foto's maken van men broer en zen vriendin, en that's it.. Verveel me echt dood .
Hahah ja
Roxylovee
Geplaatst: 05-02-11 20:21
nicole leuk halster
knappe peeps weer op de foto!
marlis lekker gereden
horsii veel plezier bij je vriend !
peeps oefent alvast voordat t veulen komt
cup was lief vandaag, we gingen dubbele lijnen hij was echt weer superbraaf !
das wel jammer nogsteeds.. maar gelukkig was het wel leuk
Jo_Shakira
Geplaatst: 05-02-11 20:38
Horsii: Grappig hoe ze ging rollen hahaah Jeetje wat een wind Shakira vond het volgens mij wel lkker
En ik ging voor het eerst springen vandaag met shakira (ik huur haar al 1,5jaar en nog nooit gesprongen Maar ik vind springen gewoon heel eng) Ze sprong de eerst keer heel hoog dan dat de hindernis was hahaha maar daarna ging ie goed
Zie allemaal leuke foto's voor bij komen van kim een mooi halster peepsie knappe tinker op waaiende deken en allemaal positive rij en knuffel berichten hier toch niet zo Fanny was een drama zadel probleem nog niet op gelost had kortere singel en bondje er onder en ik ging rijden Lag ik er bijna naast met zadel en al pfff paps er bij zadel er weer af toch maar de wintec er op geknupt Paps aan singelen bondje er onder prima niks aan de hand toen het rijden nog. Wat een ramp natuurlijk veel wind en maar weg willen rennen he Op de duur was ik het zo zat goed boos geweest en lopen als een trein he precies der paps. Zo kl*te dat er eerst een strijd voor af moet gaan. Nou toen mijn tut farah nog effe gedaan en die is het tegen over gestelde lopen als een trein nog effe lekker met der buiten om het bosje geweest vond ze wel effe mooi.
Gister mijn haartjes weer blond geverft en heb van mams een nieuwe school tas gekregen Nou anous veel plezier met je vriendje geniet er nog maar effe van succes naomi met je wedstrijd.
lig nu lang uit op de bank met tijgerbalsum op mijn rug. vriendlief zei gisteren nog blijf lekker thuis dan kun je uit zieken. nee ik met mijn eigenwijze kop toch na werk gegaan.. en ben nu weer goed ziek.