Freya schreef:Weet je wie ik mis in de topic ...
Flurk
Chipieke
Dieuweke1315
Of heb ik hun posten gemist ...
Hoi dames,
even een woordje van mijn kant. Het is inderdaad even geleden dat ik nog wat gepost heb, maar dit is niet zonder reden gebeurd... Begin februari adopteerde ik mijn eerste spaanse windhond Jade. Na lang wachten, voorbereidingen, uitkijken en het huis verder renoveren, kwam zij aan begin maart. Na 2 weken ging het mis en liep ik dierenarts af en aan, ze had al 2 operaties achter de rug, en in week 7 dat ze bij mij zat is ze een derde keer geopereerd en is ze ingeslapen omdat de pijn die ze had even verholpen kon worden, maar ze zou elke maand terug geopereerd moeten worden en dat kon ik haar niet aandoen.
Deze hond heeft 7 weken lang al mijn energie, tijd en liefde opgeslorpt en nu, 4 weken na haar dood ben ik er nog steeds stikkapot van. Ik trek me enorm op aan de paarden en straks ga ik kijken naar een nieuw hondje dat uit spanje komt en extreem getraumatiseerd is, in de hoop haar ook een gouden mand te geven.
Bij deze: mijn oprechte excuses om alle goudliefhebbers eventjes in de steek gelaten te hebben...
Voor wie interesse heeft in Zyta: ze doet het schitterend
Het rijden gaat traag en moeizaam, maar ze ziet er schitterend uit en ik geniet intens van haar.
Op nog geen 100m van mijn wei is er net een haflingerveulen geboren, verdorie ik moet op mijn vingers bijten om er zelf niet aan te beginnen