Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:
kben het gelukkig niet zo veel , alleen snachts, maar ik heb altijd kei erg lastvan me rug en buik,
ik zit niet aan de pil trouwens!
SmeeJ schreef:Eierstokken eruit?.
knabbelgirl schreef:je kan het gewoon nemen hoor, dokter heeft toch zwijgplicht
Babsie_Flash schreef:SmeeJ schreef:Eierstokken eruit?.
Ik ga even bijlezen geloof ik
xLariss schreef:knabbelgirl schreef:je kan het gewoon nemen hoor, dokter heeft toch zwijgplicht
Ik HAAT mijn dokter
Wentos schreef:Enge films zijn niet aan Wendy besteed.. Ik heb Silent of the lambs ofzo al 4 of 5 keer gezien(nouja gedeeltes dan), weet precies hoe die gaat en wat er gebeurd, maar durf nog steeds niet de hele film te kijken
xLariss schreef:knabbelgirl schreef:omg bij ons ging de telefoon onder the ring, het is zo'n baggerfilm maar we durfde hem niet op te nemen
The ring 1 ken ik niet, maar 2 durfte ik niet af te kijken
Was is noorwegen bij Lariss, pfoee. Elke keer gingen ze roepen SAMARAA.
knabbelgirl schreef:omg bij ons ging de telefoon onder the ring, het is zo'n baggerfilm maar we durfde hem niet op te nemen
xLariss schreef:lotteluvah schreef:Ik scheet hem bijna in me broek
Heb je the Grudge gezien?
knabbelgirl schreef:Wentos schreef:vertel Emma..
ach ja iemand zit bij een topic over met een Z pony in de B en alle prijzen wegkapen
te zeiken van ja maar die pony kan het al en ow die zijn zo goed en bla bla bla en ja ik ben eerlijk het is iemand uit dit topic maar ik kan me daar zo aan ergeren! De betere pony's zijn vaak de moeilijkere pony's en dat soort mensen vergissen zich daar zo in. En ook ik ging op een z pony rijden en ik reed zo alle z oefeningen eruit, yeah right
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:Je kan ook net als babs doen!
inderdaadover de oren heen
Roma_4ever schreef:lotteluvah schreef:Wat denk ej waarom ik zo veel kan kopen
Maar het is best ernstig want ik heb nu een jaar kleedgeld en nog geen broek zelf gekocht
dus eigenlijk krijg jij geen kleedgeld maar krijgt lot kleedgeld
mieske schreef:Thermolaarzen van 80 euro ?
De mijne waren net 40 euro
knabbelgirl schreef:maar ik heb morgen oefenparcours dus eigenlijk moet ik haar hard aan het werk zetten
knabbelgirl schreef:hebben me oma en me moeder ook gehad
SmeeJ schreef:Kent iemand zo''n film over een glazen huis zeg maar.
En daar zijn mensen in, en er overleefd er maar 1 oid.
Naomi_Haffie schreef:wie weet een online site waar ze leuke polos verkopen ?
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:hebben me oma en me moeder ook gehad
Mag tegenwoordig niet meer, ik heb het al aan de huisarts gevraagd, maar helaas... dat noemen ze verminking... Mijn moeder heeft ook het zaakje weg laten halen na 4 kinderen... kon toendertijd nog, nu dus niet meer...SmeeJ schreef:Kent iemand zo''n film over een glazen huis zeg maar.
En daar zijn mensen in, en er overleefd er maar 1 oid.
Gezien ja, maar niet interessantzo Niet interessant dat ik de naam niet meer weet