silby schreef:en dan zijn ze nog geen eens gewassen nens77
Ik ga 4x per dag naar stal (doen alles zelf) en zou niet anders willen...
Afgelopen zomer dan op pension gestaan met Amino maar dat vind ik echt niks...
ja het heeft nadelen als je alles zelf in handen hebt (kost veel tijd,vakanties etc) maar het weegt voor mij
niet af tegen de voordelen
Ik snap ook dat niet iedereen die luxe heeft (een eigen stalletje)
dus ik snap heel goed dat je je aan regels te houden hebt die er zijn op de stal waar je staat!
Wow !!!
Ik dacht nog, daar zal wel wat shampoo tegenaan gegooid zijn !
Pfoe 4x per dag naar stal....
Hoeveel uur per dag ben je daaraan dan meestal kwijt ?
Ik heb gewoon niet genoeg uur in een dag om alles zelf te doen, de meeste dagen ben ik een uur of vier op stal (verdeeld over 2x) alleen op dinsdag doet mijn dochter het alleen en op donderdag heb ik een verzorgster, dat zijn mijn lange werkdagen en eer ik klaar ben is alles dicht op stal.
Moet ik wel zeggen dat ik 2 dagen werk van 09.00-21.00 (daarnaast nog een dag en af en toe een zaterdag, bij elkaar 32 uur in de week), 3 kinderen heb van 3, 9 en 11 en natuurlijk een lieve man die me (gelukkig) af en toe nog weleens wil zien
Het is dan echt plannen om op een verjaardag te komen, iets met mijn andere kinderen te doen of met vrienden af te spreken, ik moet regelmatig hulp van buitenaf inroepen of schuiven

naar buiten wel (vrije beweging) en dat

maar of fjordemans! Was zijn eerste wedstrijd op andere locatie. Vriendin deed ook met hem mee (daar is hij van) hij was nergens van onder de indruk en ik ben naar huis gegaan met 2 eerste prijzen en zij ook met een eerste prijs
tijdje rustig geweest hier inderdaad!
)