Haha angel woont 700 meter van t bos :p en 8 km van een meer af! (Galderse meren). Heb op dit moment alleen nog maar een half ingereden paard die verder nog helemaal groen is Hahha
Ben ook wel benieuwd wie er foto's komt maken! Ken wel een hoop fotografen namelijk
Vanavond Jolina weer gereden. Naast onze bak is een klein weitje waar hondencursus wordt gegeven. Die was op dat moment aan de gang. Ze waren allemaal met zeil, vlaggen, parasols, van die knal toeter pistolen bezig. Jolina keek niet op of om! Brave pony! Heb dus weer erg lekker gereden!
Als we een rit organiseren moet het wel goed geregeld worden hier want ik weet niet of ik dat mag ivm trailer en verzorgpaard
PeerAppel
Geplaatst: 10-01-14 16:02
Fijn dat het zo goed ging Sanne!
Ik ga poging 2 doen met de foto's. Zondag had ik hele leuke foto's gemaakt, maar SD kaartje crashte. Nu leen ik er een van m'n vader en heb mijn andere leeggehaald en ga ik poging 2 wagen.
Terwijl ik hem aan het legen was vond ik nog een foto:
zo hier ben ik weer even. Ik had vandaag bedacht om een keertje tandem te rijden met mijn beide kanjers. Echter ahum bij aankomst ontdekte ik dat ik tuig vergeten was mee te nemen. Lekker slim he? Toen maar eerst lekker enkelspan gereden en daarna alsnog poging ondernomen zonder materiaal. volgende x zorg ik dat ik niks vergeet en doen we het in de goede volgorde. Nu stond de sloomste voorop maar dat was omdat ik die snelle niet vertrouw zonder spullen.
Aaah, Flurk wat een leuke Haflinger voor de kar! Gaaf dat je ment. Bedankt voor de complimentjes! Het hoofdstel is een hele goedkope hoor: http://www.ej.nl/products/10000011/2000 ... CK+CAPELLA Maar wel een heerlijk ding. Hij heeft in het begin zijn nodige vetjes gekregen waardoor hij heerlijk soepel is en ook mooi. Ik heb hem ook al bijna 2 jaar. En dat voor €40
Hier een foto van Abby en haar weidemaatje waar ze heel gelukkig mee is. Weidemaatje is 6 jaar en was vandaag behoorlijk hyper.
Ja erg he! Gelukkig is er een binnenbak in het dorp dat je op de achtergrond ziet. En ik ben nu ook samen met stalgenoot lid van een vereniging waardoor je bij een manege met 20x60 en 20x40 binnenbak mag rijden, voor €5. Dus we redden ons wel.