alles bijgelezen maar ga even niet reageren moet zo weer door naar cup gister was cup weer lekker gek met vriendtiee ze gingen samen in de losgooi maar cup gilt echt als een wijf
Nou dierenarts rekening van de diaree is binnen , 167.05 pf Alleen staat voor 18 zoveel aan mestonderzoek op maar dat is niet gebeurd dus ga maandag even bellen. Met peeps was alles goed, ga even fototje uploaden.
Heb vandaag buurmeisje haar tinker weer gereden. Werd er zowat afgewaaid en beestje was knetter gek. Is ook nog jong en is nog onstabiel. Maar zaten ook redelijke stukjes tussen. Had geen zin om op een dresuurzadel te rijden, vind ik hard zitten omdat ik boomloos gewend ben dus had me eigen zadel erop gegooid.
Zo net lekker in bad geweest, dalijk naar mn vriend, daar slapen en morgenochtend mee naar bakel, vanaf daar vertrekken ze naar Afrika voor tien weken. Tien weken mn vriend missen
zit er nu al tegenop maarja het is niet anders, als ik hem was had ik het denk ik ook gedaan. maar tien weken is wel lang, hopelijk vliegen de weken voorbij en is het snel 14 april
Vanmiddag nog bij Carisma geweest, maar wat waaide het zeg.. We waaiden bijna weg
Ik was ook nog met der staart bezig, en ze staat op het zandpad dus er komen af en toe mensen lopen, maar niet vaak. Dus ik praat zo met haar, en zei net; aah wat ben je toch weer sexy . Komen er echt net op dat moment mensen aan, ik schaamde me toch wel behoorlijk .
Hahah jaa ik dacht echt van aaaah en dat overkomt mij weer . Ik praat opzich wel vaker tegen haar, dan word ze rustiger. Maar op dat moment helemaal met dat sexy, kon ik echt wel door de grond zakken .
Vandaag had peeps trouwens een grappige actie. Ze ging rollen in de paddock en bleef op der rug liggen en ging even zwangerschapsgymnastiek doen, met der achterbenen spartelen, we lagen helemaal dubbel. En daarna ging ze nog een x rollen En een man bij ons op stal heeft al vele veulens gefokt bij zijn merries en die zij hoe peeps in der stal ligt, lagen mijn merries als ze gingen veulenen Peeps gaat plat liggen, zuchten en kreunen en gekke geluiden maken