Ik was eerder de week al verliefd op hem geworden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Candace schreef:[HK] Goud en blond met een mooie dikke kont, onze haflingers knallen deel 3 rond!
Madeira_ schreef:Ben super trots op Madeira en mijn bijrijdster, ze had 188 punten na de onderlinge wedstrijd op onze stal vanmiddag
SusaSuus schreef:Ik heb vanmiddag voor de tweede keer los met Katja gereden en loop tegen een probleem aan: zodra ik iets meer been wil geven gaat ze stil staan achteruit lopen en komt af en toe zelfs een beetje van de grond aan de voorkant.. Af en toe trapt ze ook met haar rechterachterbeen richting mijn voet (zo voelt het in ieder geval)..
Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen of wat het kan betekenen? Ze is natuurlijk net onder het zadel en ik heb zelf het idee dat ze het been geven nog niet helemaal begrijpt/accepteerd.. Ik weet alleen niet hoe ik dit goed op zou kunnen lossen dus tips en ideeen zijn heel welkom!
(sorry voor het ontbreken van de komma die mist op mijn moeders laptop)
Freya schreef:
joopiexx schreef:Hinke en nathalie horen natuurlijk ook wel bij de harde kern. Hinke heb ik ook al een tijdje weinig gespot hier! Ik heb wel een filmpje maar ik weet nie hoe ik dat moet mailen.
Moyra; ik heb ook alles op hyves staan, is dat ook een optie? Of heb je er dan veel meer werk aan?
Freya schreef:Ja ja kom ik weer in het teken van de nieuwe topic, graag iedereen zijn echte naam en paard er bij vermelden aub, graag pb-en en ook graag aangeven of je al foto's hebt doorgegeven aan Moyra of aan mij voor de openingspost.
De harde kern diegene die mee verhuisd zijn van deel 2 naar deel 3. ( sorry als ik iemand vergeten ben )
Hinke - Hinke -
Nathalie83 - Nathalie - Arash EN ATHOSJA
muppetmayo - Marjolein - Daims en Kebab
Freya - Jolanda - Donna en Wahida
_Madeira - Paulien - Madeira
Melody93 - Michelle - Melody
moyra - Danielle - Pebbels en Bo en kleine Pluto
joopiexx - jody - Wenner en
naomimak - Naomi - Liedewij vd Wellenhof en Dulsenea vd Stern
Monique1983 - Monique - paardloos
Gothic_TeZZy - Tessa - Daimy
Peelie - Gail - Mara - Nash - Matador
Liiisaaa - Lisa - Nibbit
Nathalie83 schreef:Thanks voor de 'tip' Jodyweet nu welk lied ik bij me foto's wil
heb de site van je vriendin ff opgeslagen LisaLeuk!! Athosja kan ook vet goed spaanse pas, alleen doet ze het zelf, wanneer ze zelf wil
misschien maar eens comando aanvast plakken
JeejPeeps drachtig
Welkom aan alle nieuwelingen![]()
![]()
Jolanda, ik weet niet of je al iets besloten hebt met dekens.. Maar de exceemdeken zou ik alleen omdoen als ze echt exceem heeft.. Ze zitten echt helemaal ingepakt dan.. zelf vind ik dat beetje zielig.. het is dat ik zie dat Chico er echt baat bij heeft.. anders hadden we het hem niet aangedaan..
je hebt ook gewone vliegendekens met buikflap.. ik zou dan daarvoor kiezen..
Mooie foto's van Mara en billen van Matadoor
Mooi hoofdstel Jolanda!! Mijn droomhoofdstel heeft Paulienals ik ooit een eigenpaard heb, krijgt ie die
Foto bewerking word mooi Lisa!! Zie Arash er inmiddels ook al opstaan
Freya schreef:Ja ja kom ik weer in het teken van de nieuwe topic, graag iedereen zijn echte naam en paard er bij vermelden aub, graag pb-en en ook graag aangeven of je al foto's hebt doorgegeven aan Moyra of aan mij voor de openingspost.
De harde kern diegene die mee verhuisd zijn van deel 2 naar deel 3. ( sorry als ik iemand vergeten ben )
Hinke - Hinke - Ankie & Elektraniki
Nathalie83 - Nathalie - Arash EN ATHOSJA
muppetmayo - Marjolein - Daims en Kebab
Freya - Jolanda - Donna en Wahida
_Madeira - Paulien - Madeira
Melody93 - Michelle - Melody
moyra - Danielle - Pebbels en Bo en kleine Pluto
joopiexx - jody - Wenner en
naomimak - Naomi - Liedewij vd Wellenhof en Dulsenea vd Stern
Monique1983 - Monique - paardloos
Gothic_TeZZy - Tessa - Daimy
Peelie - Gail - Mara - Nash - Matador
Liiisaaa - Lisa - Nibbit
Klein beetje aangepastzal je zo ook nog wel ff pb'en voor de zekerheid..
Josien62 Athosja heeft dat halster in het blauwzijn echt leuk!
Zo.. heb het gehaaldmoet maar eens nodig actie gaan ondernemen voor me filmpje merk ik al..
Nathalie83 schreef:Psies.. dan was dit ook al 2e pauze geweest.. eerst avalon, en meteen 1e week is ze toen weer gedekt.. En dat is dit veulen.. Ze was (is nogsteeds) super mooi! en ook erg lief.. Maar was ook alles bij elkaar toen.. maarja.. Misschien maar veulentje van haar kopen