Ja ze staat in een land met merre he

Pebbels is ruinen gek hihi dus daarom zal ze wel beetje nerveus zijn.
Verder kan er nu nog weinig schade worden aangericht.

My little tank!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik weet zeker dat er wel iemand is die een jong dier goed kan rijden 
zou echt zo zonde zijn. Ik hoop echt dat je een bijrijdster vind. monique1983 schreef:hoop ook dat ik iemand vind en hoop ook snel weer te kunnen rijden maar vooruitzicht is dat het tussen de 6 maanden en 1 jaar zeker wel kan duren voor ik weer wat kan rijden
tenminste, dat kan ik me zo voorstellen.
ik denk als je de juiste bijrijdster vind, je goed voor hem bent. Ik heb nu ook de juiste mensen voor Madeira gevonden en ik denk ook dat Madeira hieronder gelukkig is zover ik kan voelen/merken. Maar als je echt niemand vind... misschien is een advertentie plaatsen om te kijken of er mensen zijn die interesse hebben om hem te doen?
zal hem op marktplaats zetten word er toch meer in de buurt gezocht meestal omdat je makkelijk kan zien wat in de buurt ligt
nou meis ik duim zo voor je dat het goed komt! Lijkt me verschrikkelijk om je paard te moeten verkopen om deze reden
bij mijn heupen zijn bijna al mijn pezen onstoken die de boel bij elkaar houd!monique1983 schreef:dankje freya ik vind het altijd erg moeilijk iemand te selecteren die goed is kan niet goed nee zeggen