[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

naomimak

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:20

whaa vorge keer had ik wel foto's :P

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:42

ja maar die willen we altijd snap dat dan :o (niet dat ik ze heb ofzo :Phahah)
maar ik ga naar mijn bed toe..
heeft iemand hier trouwen ervaring met de zadels van zadelmarkt :P niet gelijk afkraken heb al genoeg negatieve verhalen gehoort hoor :P maar ben gewoon op zoek naar goedkoop GOED zadel voor mijn fries tot hij uitgegroeit is en bespierd is :) want heb nu een ainsley en die heb ik nu bijna 2 jaar (was voor haflinger) met verstelbare boom. koste me 1600 euro en nu pas hij niet.. dus wil ik een andere GOEDKOPE
en deze eigenlijk verkopen haah :P

Maar nu ga ik echt :) weltrusten volk
Suuz over enuit :lol:

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:55

waarom laat je de boom van je ainsley dan niet verbrede?

Ik ben zeek zeker niet te spreken over de zadels van zadelmarkt... alleen al omdat vrijwel 99% van de zadels scheef is. Niet alleen in de kussens maar ook in de boom... Voor mij geen zadelmarkt meer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:56

Susyb schreef:
hey mooie foto's alleen jammer dat de teugels zoo los hangen :P voor de rest super paardje :)
tjonge ik had vandaag 2 bommetjes onder mij reet.. namelijk die van mij ging rennen en bokken als een gek en haflinger ging 2 keer even met vaart door de bak heen..maar die haf had ook woensdag stil gestaan en donderdag had ik hem gereden.. vrijdag liet het weer het niet toe en zaterdag kan ik zowiezo niet :P over overtollige energie gesproken..

en msn doet het nog steeds niet :(

het is een 3 jarige die pas net onder het zadel is.... dus ik zit nog niet aan zijn mond nee ;) eerst voorwaarts+benen/zit en dan pas aan de voorkant :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:06

ik vind het er lekker uitzien hoor :D ik vind het juist goed dat je hem zo lekker los laat... Ik moest dat mara allenmaal weer aanleren.. Ze pakt het gelukkig heel erg goed op en leerd weer op haar eigen pootjes te lopen.

Ps niet zo hard meet kletsen hoor!!! Ik ga slapen namenlijk... En btw in heb een Latin jurk gescoord vandaag voor mijn danswedstrijd :D

TOEDELS!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:21

Vet Peelie!!! Daar willen we natuurlijk wel een foto van zien!!! jij in latin!!!!!

Ik vind m ook erg mooi lopen Viv! Teugels komt wel, eerst maar idd lekker lopen :)

@ Susyb, kun je niet een 2e hands boomloos krijgen eerst ofzo?? groeit lekker mee tot dat ie is uitgegroeid..

Ik ga ook slapen. Trusten :evaw: :z

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 09:37

Leuke foto's van Nora, en ook leuke foto's van Armaniiii :+:

GEFELICITEEEEERD Naomi, super!!! :D

Gaaaaf Gail!!! :D

Vanavond weer oefenen voor de playback (we gaan zaterdag met de pony/paardenclub playbacken bij de feesttent in ons dorp :)) ) ben benieuwd, ben heel de dag aan het niezen en klink als n smurf met mn stem.. ;( Ben snotterdesnotterverkouden!! :(:)

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 11:18

VET Viva :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 11:31

:+: annemananie

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 11:39

Kan ook met mijne, Stravero noemen we Bob (zo werd hij al genoemd toen wij hem kochten dus):

:+: Bobbelebobsmuts :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 11:53

haha ja :')

als veulentje al in de wei luisterde hij naar annemanaoemananieeeee!!
:D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 12:17

@vivalavida: lekker ding die armani ;) Vind het er goed uit zien voor zo kort onder het zadel. Die ga je vast snel verkopen. Is hij trouwens echt zo licht of is hij geschoren?

Ik zat gisteren op marktplaats te kijken naar allacher nakomelingen, zag ik deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/240294982

Die heeft kort geleden nog op bokt te koop gestaan, en is toen verkocht, en nu wordt hij weer verkocht :?

Of het is een handelaar, of ze raken wel heel snel uitgekeken op hun paard. Lijkt me erg vervelend als je je paard verkoopt en dat hij meteen doorverkocht wordt...

Susyb: wintec! Goedkoop en ik vind het fijne zadels. Zadelmarktzadels hoor ik veel slechte dingen over maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 12:34

Idd Hinke :oo

Ik heb geboortekaartjes gemaakt voor de zus van mn vriendin *(voor als het een hengst óf merrie wordt) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 12:34

@ hinke; geschoren :) hij was 1 pak haar toen ie kwam.....

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:59

Goedemiddag :D !
@Viva: ziet er goed uit hoor, lekker Armaniii :D (stiekem hoop ik er binnekort ook op te zitten)

Wat een heeeeeeeeeeeeeelijk weertje zeg.
Ik ga zo lekker naar stal toe.

Heb vanavond een party bij een ruitersportzaak. :$
Ik ga me probere in te houden :o

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:25

Goedemiddag!

Ben nu op school, ga vanavond eerst mee naar de paardrijles van men zusje, en daarna na ons toekomstige paardje toe, kijken of het tussen hun ook klikt! Heb trouwens een geweldige kar op marktplaats gezien maar kan hem niet linken. Voor degene die heel nieuwsgierig zijn: als je bij zoeken marathonwagen invult, en dan de 2e pagina eerste advertentie de kar van 1400 euro! Ziet er volgens mij heel goed uit, en ook niet echt heel duur!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:07

Ik wil ook nogseetds een menwagen... Maarja is een beetje duur en ik heb het geld zo een twee drie niet...

Rose... de foto's van je groote man zien er goed uit... Hoe zit eigenlijk met die goede reactie di je op hem had gekregen? (ps je kan je linkje niet meer zien in je onderschrift)

Ik wil ook wel een feestje bij een ruitersportzaak :P

MARA BEGIND TIETJES TE KRIJGEN!!!

zucht... ik wil nogsteeds een mooi haflingerhalster... wiue weer er een..?

Foto's van mij in latin en balroom komen er aan als ik het wedstrijdje heb gehad :) (13 april) Nog even gedult meiden... dit stuk speeld hard to get :P

sheshe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:22

Hoi allemaal

Ja een feestje bij een ruitersporzaak zou ik ook wel willen :P
Peelie geslaag voor een jurk wat voor kleur is tie?? Ben benieuwt naar de foto's maarja even wachten tot 13 april.

Ik ben net naar Rotterdam geweest om te shoppen omdat ik gister niet veel gevonden had hier nou daar was dus wel genoeg leuks kon de tassen bijna niet meer dragen. :)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:24

Afbeelding
wat vinden jullie van deze kleur voor op en haflinger kan deze ruilen tegen me anky setje

graag eerlijke meningen;)

sheshe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:26

Ik vind die kleur erg mooi voor op een haflinger vooral die lichte kleur groen maarja dat is mijn mening :)

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:27

Vind 'm wel leuk, maar is denk ik wel een kleurtje voor op een licht paard :D

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:27

ja na vraag ook om eerlijkheid hahaha is voor de donkere haflinger van me profiel vandaar

ik zat heel erg te twijfelen dus dacht na laat ik h ier eens vragen na meningen van andere

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:39

sheshe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:47

Ben weer weg ga Baileys even uit het land halen en dan ga ik werken tot vanavond :wave: