Roma_4ever schreef:Naomi_Haffie schreef:bij ons zijn ze ook lief met hoefsmid, nouja weet niet allemaal mar de meeste wel
sally was een monster:P bij de hoefsmid
wat doet/deed ze dan?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roma_4ever schreef:Naomi_Haffie schreef:bij ons zijn ze ook lief met hoefsmid, nouja weet niet allemaal mar de meeste wel
sally was een monster:P bij de hoefsmid
Anseltje schreef:Yee babs, da's balen dat flash niet goed loopt!Hopelijk komt 't snel goed.
Esmee, jij hebt echt veel roze
Ik heb alleen maar roze peesjes, dekje en longeerzweep
Ruudje/Rulinde, is helaas terug naar kliniek. Slecht nieuws over gehoord..
Babsie_Flash schreef:Wat vind je van de Kieffer Wally? 98,50 euro
Babsie_Flash schreef:De Kieffer Madonna vind ik leuker kost ook 98,50 euro
Babsie_Flash schreef:Als je de Wally lelijk vindt, wat dacht je dan van de Dany? Die is nog erger!!!
Garmana schreef:GAve foto'strouwens iedereen nog de beste wensen
Ik liep al een poosje bij de fysio voor mn schouders maar sinds mn val is dat niet meer aan bod gekomen.. Hij is nu 3 weken ofzo bezig geweest met mn knie.. En het doet me echt allemaal nog veel te veel pijn
Dus ik kwam er donderdag weer en toen ging die weer kijken en voelen en prutsen.. Maar hij vertrouwd toch mn meniscus nog steeds niet!! Dus hij gaat er dinsdag weer naar kijken.. Maar het zit echt van binnen en daar kan hij niet veel mee!!
Nu wil hij dat als het niet snel minder word dat ik een kijkoperatie krijg en als het fout zit dan gaan ze meteen aan mn meniscus prutsen :'( Ik vind dit echt zo erg en zie er ook als een berg tegen op.. Ik wil zo graag weer paardrijden.. Maar als ik misschien over een paar weken onder het mes moet dan kan ik sowieso ruim een maand niets doen.. Ik kan al niet 1 dag stil zitten dus dat word echt een ramp..
Daarom hoop ik op het beste.. Ik zit echt niet op een ruggeprik of weet ik wat te wachten voor die operatie
SmeeJ schreef:.
Kitty84 schreef:Uhh voorstellen, aanmelden, ik heb niet kunnen vinden wat de precieze eisen zijn?
Wel het plaatje gezien met die hond, ennuh ik voldoe aan de eis dat je een haflinger moet hebben...sinds vandaag is dat ook het geval (eindelijk)
En teruglezen ...working on that one
Anseltje schreef:stel áls ik mijn examen niet haal, dan weet ik zeker.. Dat komt dan geheid door engels!!
Ik moet eind volgende week een boekverslag inleveren, mag gelukkig in het nederlands.. máár moet dus ook een samenvatting hebben, en ik ben zo slim geweest een boek te nemen waarvan géén samenvatting op internet staat
knabbelgirl schreef:Garmana schreef:GAve foto'strouwens iedereen nog de beste wensen
Ik liep al een poosje bij de fysio voor mn schouders maar sinds mn val is dat niet meer aan bod gekomen.. Hij is nu 3 weken ofzo bezig geweest met mn knie.. En het doet me echt allemaal nog veel te veel pijn
Dus ik kwam er donderdag weer en toen ging die weer kijken en voelen en prutsen.. Maar hij vertrouwd toch mn meniscus nog steeds niet!! Dus hij gaat er dinsdag weer naar kijken.. Maar het zit echt van binnen en daar kan hij niet veel mee!!
Nu wil hij dat als het niet snel minder word dat ik een kijkoperatie krijg en als het fout zit dan gaan ze meteen aan mn meniscus prutsen :'( Ik vind dit echt zo erg en zie er ook als een berg tegen op.. Ik wil zo graag weer paardrijden.. Maar als ik misschien over een paar weken onder het mes moet dan kan ik sowieso ruim een maand niets doen.. Ik kan al niet 1 dag stil zitten dus dat word echt een ramp..
Daarom hoop ik op het beste.. Ik zit echt niet op een ruggeprik of weet ik wat te wachten voor die operatie
wie ben jij
Babsie_Flash schreef:Deze is wel leuk...
Babsie_Flash schreef:ja, inderdaad
zoals Alwin die is 1.48m(officiëel gemeten) vader is Abel doet het hartstikke goed met dressuur en springen
Roma_4ever schreef:sal hangt niet maar als ze zou gaan willen hangen komt ze niet ver ze loopt naar achter en boem daar is de muur
_karin_ schreef:Ik wil je halster ook wel Laris.
Ik zou voor de Katharina gaan Emma. Die frontriem vind ik mooier.
Ik ga schlafen. Zondag moet ik er om 5.40 al af dus wil nu even genieten van mn bedje.![]()
Sanchowtju schreef:knabbelgirl schreef:wie ben jij
hehe, dat dacht ik eerst ook ff, maar volgens mij ben ik d'r wel een paar keer tegengekomen hier, maar niet heel vaak![]()