Balen dat het niet ging... en nu? weer alleen? Bij angel is dat nu ook helaas de oplossing.... omdat ze eigenlijk bij geen een op de wei kan,waarbij het van 2 kanten klikt! en dat vind ik best heel erg! gelukkig staat ze nu tussen 2 paarden in, zodat ze wel over de draad kan kriebelen enzo... maar dat ze kan eten etc op haar tempo!
Ik hoop dat magnesium de oplossing is! Magnesium is toch goed voor meerdere doeleinden? Las ook dat het helpt bij Insuline Resistentie en dat soort dingen. Is Wheran misschien nog klophengst ofzo? Ik ken wel een ruin die ook nog dekte (maar mijn merrie lokte dat uit), maar prima in de omgang was verder en normaal het niet waagde om achter merries aan te zitten. Wow, wat veel paarden die alleen staan!
Abby is juist helemaal niet dominant! Ondanks dat ze meestal de oudste merrie in een groep is (leidende merrie in een kudde is meestal oudere merrie) laat ze zo over zich heen lopen. Zij staat nu met een 6-jarige KWPN'er, maar zij kan werkelijk tot nu toe met alle paarden wel in een groep.
[naam] kan ook wel met veel paarden in de wei maar hij speelt een beetje grof en heeft hoefijzers dus dat is een beetje gevaarlijk. Hij staat wel in een uitloop met contact met twee paardjes naast hem.
Jammer dat het niet ging met Wheran en de merries!
Knappe Mia in de blub!
Gisteren de papieren van de merrie keuring binnen gekregen waar Jolina 3 jaar geleden aan heeft deelgenomen Is wel leuk om te lezen!
nts19
Geplaatst: 08-01-14 22:24
ik weet het niet.. er gaat zoveel door me hoofd momenteel. Zo heb ik Wheran niet gekocht namelijk.. Hij staat nu op magnesium dus ik hoop dat ik wat meer rust krijg.. Zelfs de staleigenaar stond ervan te kijken en had echt met mij te doen. Vorige paard was namelijk ook zo .. Maar Wheran is niet gemeen naar mij toe en doet het niet expres, maar hoe hij gister steigerde en me vandaag omver liep allemaal op de merries heeft het me wel aan het denken gezet.
We hebben heel veel hulp aangeboden gekregen en ga even na wat het beste is.
Ben ook blij dat Wheran niet de enige is die alleen staat.. maar ik heb nu echt alles geprobeerd en niks werkt samen. Wij hebben namelijk niet echt een paard wat mega dominant is en hem echt op zijn plek zet. Zal zo eens angel bewonderen
Thanks dames voor de lieve reacties! Leuke foto van Mia Marit!
Gaaf om te lezen idd Sanne, ga ook keuring lopen dit jaar?
Echt balen, meis ik snap precies hoe je je voelt om wheran! Ik hoop zo voor je mee dat de magnesium gaat aanslaan!! & probeer altijd je hart te volgen en te doen waar jy je goed bij voelt! Mss is het een tip om te gaan freestylen met hem? Ik heb dit een hele tijd met angel gedaan.. Zodat ze wat meer respect krijgen enzo... Maar goed wil je niet nog meer aan het denken zetten.
Wat ik nu zeg is moeilijk, maar probeer het los te laten. En te accepteren hoe het is en speel daarop in Als je erin blijft hangen wordt het je meer tot last dan dat je er plezier in blijft hebben!
Nola12; ik weet niet of je er iets aan hebt, maar misschien kan je een karakteranalyse laten maken van Wheran? Heb ik ook ooit gedaan met mijn vorige pony.. Wij begrepen elkaar niet en door die analyse werden wel een aantal dingen duidelijk waardoor ik hem beter begreep. http://www.karakteranalyses.nl/
Of ik met Jolina naar de keuring ga, weet ik niet.. Als ik dat ga doen, dan is het meer omdat het me leuk lijkt..
Starwien
Geplaatst: 09-01-14 17:07
Nola, wat vervelend dat dat zo gaat met Wheran! Ik hoop voor je dat het nog beter wordt
Edit: Sanne, diegene die de karakter analysses ( of hoe je dat ook schrijft ) maakt was de tweede eigenaar van Jens, zij heeft hem op de paardenmarkt gekocht, daarna is hij naar Jenny gegaan en daarna is hij bij mij terecht gekomen, hij heeft best veel eigenaren gehad Toevallig dat ik dat zo zie haha