dat scheelt een hoop zeg
ik hoef maar 5 a 8 min te fietsen:p
ecgt heerlijk hoor
maar het best is nog paard aan huis

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Ik ga van de zomer ook naar Lloret de mar
lekker uit, stand shoppen, en misschien nog wel op een spaanse man rijden. (hihi klinkt wel heel fout)
Roziee schreef:Morgenochtend lekker naar buiten met Atlas en daarna Dance Tour!(Breda)
Peelie schreef:Aan het einde van de dracht zou ik die absoluut niet meer om doen bij haar. Daarbij nu ze drachtig is is het helemaal niet verstandig om haar af te laten vallen. En ik verzeker je, ze gaat afvallen als je de greenguard 24/7 om laat (kijk naar Mara)
Ik ozu daar nu heel voorzichtig mee om gaan. Afvallen kan heel veel stress opleveren en de greenguard opzichzelf ook (daar waarschuwen ze ook voor). Dus wees extra voorzichtig, want het kan zo gebeurd zijn (vooral in het prille begin van de dracht)
Er is nogsteeds een blaar niet open gegaan in mijn knieholte, die gebind nu heel erg te trekken. De gene die al wel open waren gegaan beginnen nu ook te trekken maar omdat ze droog aan het worden zijn. Het is wel bijzonder douchen trouwensIk wil namenlijk dat het zo snel mogenlijk geneest dus het moet droog blijven.
Hahaha, een been buiten de douche, douchekop in mijn handen en douchen maar :p De kramp in je kuiten komt na 10 minuten al. Had geen 'tijd' meer voor conditionerDat word dus een lekker klitterige boel
en vlasjes op mijn hoofd
hahahaha