[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:45

hallootjes allemaal,,

Vandaag lekker naar vriendinnentje geweest voor ze morgen nacht het vliegtuig in stapt heerlijk na turkey, Pffff en ik maar naar school.

Verder nog eventjes lekker met de hondjes gewandeld en nu weer standaart msn en bokt. Beetje twijfelend of ik wat ga doen vanavond..

Morgen even langs de nieuwe stal van Melody om te vragen wanneer we precies terecht kunnen//
Laatst bijgewerkt door Prissey op 26-09-09 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

muppetmayo

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:46

He bah Monique das balen!

Hinke van harte gefeliciteerd met je verjaaaardag!!!!!! :D

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:47

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:57

Flurk schreef:
Nou het is gebeurd Ww heeft hoefschoenen
De leverancier bekeek zijn voeten en nam de maat.
Vervolgens kwam hij met paar schoenen en trok die aan.
Het gaat vrij eenvoudig aan en uit.
Daarna stelde hij er iets aan dus daar hoef ik niks meer aan te doen en toen lopen maar.
Ww vond het heel normaal en liep er niet anders van.
OOk nog mee gedraafd en ging ook super.
Dus die gekke dingen gekocht.
Als ze over een poosje nog netjes zijn krijgt hij ze voor de achtervoeten ook.
Heb nu maar zwart gekocht maar ze zijn er in vele kleuren.
http://www.renegadehoefschoen.nl/
Hierboven de link van die dingen.

Hey je hebt ze gekocht? Wat goed! Dus je hoeft nu niet meer bij mij te kijken om mijn hoefschoenen te bekijken? Duur zijn ze he? :P Ik ben er nog steeds blij mee, hopen dat ze voor jou ook goed werken.

@mm: Dank je :D Maar hoe weet je dat ik jarig ben? Heb ik een kadotje bij mijn naam staan? Heb al een cadeautje van vriend gekregen: 944 ml Cowboy magic antiklit (en dat is echt een hele grote fles), en een pak summerfit koeken :D

@Peelie: leuk hoor een weekend lekker rijden.

Heb niet bijgelezen, heb ik belangrijke dingen gemist?

@Moyra: ik heb pebbles gisteren in de wei gezien: je ziet er echt niks meer van! Ze was behoorlijk druk en liep te bokken en te doen toen ik met ankie door jullie groepje ging. Ze heeft er echt geen last van. Zo zie je maar weer dat het niet veel voor hoeft te stellen, een gebroken griffelbeentje. Ik had eigenlijk gedacht dat pebbles nu wel een jaar niet meerr bereden zou kunnen worden!

Ben net thuis van schoonmaken. Wilde nog rijden maar dat wordt nu wel erg laat. Maar ik moet wel iets doen met ankie aangezien ik morgen weer les heb. Ga maar ff longeren denk ik.

Mystique04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 21:00

Hinke Gefeliciteerd met je verjaardag

Vanmiddag was het eindelijk zover Mystique kwam na bijna 5 maand weer terug, heb haar direct maar even goed gewassen dat was echt wel nodig.
Zie het verschil op de foto's
Nu mag ze nog een paar dagen in het land lopen even weer wat bij eten ze is te dun,
en we gaan haar uier elke dag afspuiten zodat het goed weg trekt
Afbeelding

Afbeelding

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 21:15

Ze kon zeker wel een wasbeurt gebruiken. Fijn dat ze weer thuis is.
Hinke, gefeliciteerd

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 23:12

muppetmayo schreef:
He bah Monique das balen!

Hinke van harte gefeliciteerd met je verjaaaardag!!!!!! :D

ja zeker balen maar ja is niet anders
gaat er omdat je veder gelukkig bent toch

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 00:00

@mystique: Je hebt het wss wel verteld, maar waar stond je haflinger eerst dan?

Ze is idd wel aan de schrale kant, maar dat eet ze er vast weer snel aan.

Ankie heeft vanavond over 3 balken achter elkaar gedraafd :D Voor normale paarden geen prestatie maar voor ankie wel, die is zo onhandig dat ze al over een verkeersdrempel struikelt. Morgen les :D

monique1983 schreef:
druk druk nathalie wel mooi dat het goed ging toch
ik ga morgen alcazan ff pesten met ontwormen haha kijken of ie het lekker vind of niet

veder weinig te melden beetje rot humeur enzo dingen gaan niet zo als ik zou willen word nog een vet gekort op me uitkering omdat ik samen woon dus dubbel balen

Dat is inderdaad rot.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 00:54

Hinke, nog gefeliciteerd, beetje laat ...

Vandaag drukke dag gehad. Boodschapjes gedaan, voor een afwasteiltje bij de action goed 30 min in de rij gestaan, was mega druk. Daarna fotoshoot gemaakt van Baco en zijn eigenaar ( selectie volgt zo in een link, ik vind ze schitterend geworden ) ben benieuwd wat jullie er van vinden ?
Daarna die twee van mij gedaan, naar huis omkleden en naar verjaardag, dus druk druk druk geweest, morgen lekker rustig aan doen.

|Hier de foto's van de fotoshoot van vanmiddag. De foto's zijn wel verklein helaas. http://www.mijnalbum.nl/Album=R8UTMCMN

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 08:57

Hinke nog gefeliciteerd, wist het gisteren niet en later kwam ik niet meer online. :P

Vanmiddag lekker rustig buitenritje doen :) Gisteren is ze weer flink aan het werk geweest, daarna mocht ze 20 min. ff op het land. Ze gaat nooit op het land want het is niet veel en dus zomaar op ( ze zijn met zn 4en) en ze is het niet gewend dus eventjes . En ze krijgt heel erg snel dat ze dan weer in de diarree is dus ik bouw het op. :)

Haffielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:06

Nog gefeliciteerd Hinke!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:27

hinke, je hebt hopelijk geen last van haar ??
Die twee pony's blijven in dat stuk lopen uit voorzorg.
Ik voel mij daar iets prettiger bij.

Vandaag gaat pebbels haar bijrijder naar dr toe.
Ik heb een dagje rust vandaag

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 15:28

Zonet lekkere buitenrit gemaakt met Mandy! :D

Ik ga sowieso altijd elke dag naar dr toe. *D

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 16:13

heeej allemaal

had en vraagje wat vinden jullie van en paardje laten leasen door iemand anders
zou dat en goede optie zijn voor als je het paardje niet wilt verkopen nog maar zelf lange tijd niks mee kunt

ik zit hier namelijk over na te denken maar twijfel heel erg
wat zouden jullie doen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 16:34

:wave:

Nathalie, super dat rijden zo lekker ging :)

Moyra, aparte kleur heeft je haflinger, beetje grijzig? Of zie ik dat nou verkeerd?

Flurk, apart zeg die schoentjes. Voor welke reden heb je ze? Of heb je dat al eerder verteld en heb ik er overheen gelezen? :o

Hinke, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Sorry, beetje laat :o maar beter dan nooit :D

Mystique, ik zie zelfs het verschil tussen de manen :D dat wil wat zeggen hihi :D

Jolanda, leuke foto’s :)

Monique, zoals je weet kan ik straks 9 maanden niet rijden. Heb nu paar meiden gevonden die haar gaan doen, klinkt super tussen hun 3 (maar je kunt natuurlijk ook 1 nemen, ik heb voor deze 3 gekozen omdat het super klikt en ze goede afspraken kunnen maken -vanmorgen met alle 3 effe gepraat- en ik ze erg vertrouw). Misschien is dat ook een idee voor jouw?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 16:35

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 16:39

paulien ja zoiets zou ik ook zoeken maar is best lastig met en hengst natuurlijk om zomaar andere er op te laten enzo en daar in de buurt waar ie staat is het best lastig
dus zat te kijken mischien dat ik iemand kan vinden die hem wil leasen eventuueel altijd beter dan verkoop

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 16:43

pebbels is inderdaad een beetje (word steeds erger hahaha) grijzig.
Het scooty gen noemen ze dat ;)

Moest er eerst heel erg aan wennen (kocht haar super licht en egaal van kleur) maar dus vind ik het wel mooi.

Bijrijdster gaat vandaag toch niet naar pebbels (ziek) dus ga ik zelf vanavond maar hihi

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 17:07

moyra schreef:
hinke, je hebt hopelijk geen last van haar ??
Die twee pony's blijven in dat stuk lopen uit voorzorg.
Ik voel mij daar iets prettiger bij.

Vandaag gaat pebbels haar bijrijder naar dr toe.
Ik heb een dagje rust vandaag

Verstandig, in een grotere groep gebeurt er toch eerder wat. Ik moet zeggen dat het alleen de eerste keer was dat peblles zo liep te stieren ;) En ik had er geen last van hoor, het is meer dat ik me zorgen maak om pebbels. Ankie veegt namelijk wel stevig van zich af als paarden te dicht bij komen, als ik haar vast heb :o .
Pebbels is trouwens wel heel onrustig nog in de wei: ze loopt steeds heen en weer, en loopt te hinniken en te doen. Wel goed voor haar lijn ;)

@monique: Ik zou het zelf niet doen met ankie. Je moet maar afwachten bij wat voor iemand je paard terecht komt, en zeker met een jong paard heb je dan een kans dat je het paard volledig verpest weer terug krijgt. Mss kan je er een topic over openen? Er zijn vast meer mensen met ervaring met leasen.

@freya:ik ga zo je fotos bekijken!

Zonet weer les gehad en ankie was behoorlijk lui. Kreeg haar singel ook bijna niet vast, dus ze is weer dikker geworden. Maar ze heeft wel gezweten! Dat doet ze normaal nooit. De les is echt een half uurtje fitness voor haar :+

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 17:12

Hallooo!

Zo weer bijgelezen en terug van kamp!
Was weer dolle boel daar en ik heb wel 7 uur geslapen in 2 nachten! Maar goed het was weer geslaagd en de kinders zijn weer veilig thuis afgezet!

Monique, ik zou Wenner verkopen op het moment dat ik voor een periode die voor mij onbekend zou zijn hem niet met alle toewijding zou kunnen doen die ik vind dat hij nodig heeft. Als ik zou weten dat het door in het geval van paulien door een operatie oid zou zijn dan zou ik inderdaad ook iemand, of meerdere zoeken die Wenner doen zoals ik dat graag zou zien. Je hebt daarna immers weer zelf de tijd.

Moyra; ik vind het een erg mooie foto van pebbles die je als laatste geplaats hebt zeg!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 17:19

Voor mij is de keuze heel snel gemaakt. Mocht ik straks te horen krijgen dat ik niet meer mag paardrijden, gaan beide haffies niet weg. Ik zoek dan iemand die ze kan rijden zoals ik dat graag wil.
Over Wahida zou ik dan nog nadenken om haar te verkopen, maar 90% in mij zegt keihard nee ze blijft. Donna gaat never nooit weg, puur omdat ik de 9e eigenaar ben en haar het langst van al in me bezit hebt.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 17:22

Madeira gaat hier ook echt niet zomaar weg. Ik kan 9 maanden niet rijden en ze moet wel natuurlijk beetje verder in conditie enz. blijven dus gaan andere erop. Maar wel mensen die ik natuurlijk 2200000 procent vertrouw :)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 17:30

Rijden vind ik ook niet het belangrijkste, ik heb het meer over het algemeen.
De verzorging, kosten of wat dan ook.
Kijk als ik nooit meer mocht kunnen rijden, dan zal ik zeker iemand anders vragen en zelf zoveel mogelijk genieten van wat ik nog wel kan doen hoor! Ik ben immers ook zijn 6de eigenaar en hij is me heel dierbaar.
Wenner is afgelopen dagen ook door mijn moeder en zusje gedaan omdat k op kamp was, en dat is prima gegaan! Dus wat dat betreft is het super dat je goede afspraken met mensen kunt maken.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 17:54

Oohh Hinke nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

en wat fijn dat mistique weer thuis is zeg!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:40

ik vind het moeilijk om hem te verkopen maar vind het ook moeilijk om en ander er op te laten rijden aangezien hij zo jong is nog en makkelijk verpest word
rijden maakt mij ook niet supper veel uit maar je ziet gewoon aan hem dat ie zich verveeld
en ik weet ook dat je niet zomaar iemand vind die goed is voor je paard en er met verstand mee omgaat dus twijfel heel erg
moet ik hem houden en niet wetend waneer ik weer wat echt met hem kan doen of moet ik hem verkopen met de kans dat ik zo spijt ga krijgen er van snik snik vind erg lastig

als het nou en ouder paardje is dan is het iets minder erg als ie ff stil staat en dat er alleen en stap ritje mee gemaakt zou kunen worden maar hij is zo jong