Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Flurk schreef:Nou het is gebeurd Ww heeft hoefschoenen
De leverancier bekeek zijn voeten en nam de maat.
Vervolgens kwam hij met paar schoenen en trok die aan.
Het gaat vrij eenvoudig aan en uit.
Daarna stelde hij er iets aan dus daar hoef ik niks meer aan te doen en toen lopen maar.
Ww vond het heel normaal en liep er niet anders van.
OOk nog mee gedraafd en ging ook super.
Dus die gekke dingen gekocht.
Als ze over een poosje nog netjes zijn krijgt hij ze voor de achtervoeten ook.
Heb nu maar zwart gekocht maar ze zijn er in vele kleuren.
http://www.renegadehoefschoen.nl/
Hierboven de link van die dingen.
Ik ben er nog steeds blij mee, hopen dat ze voor jou ook goed werken.
Maar hoe weet je dat ik jarig ben? Heb ik een kadotje bij mijn naam staan? Heb al een cadeautje van vriend gekregen: 944 ml Cowboy magic antiklit (en dat is echt een hele grote fles), en een pak summerfit koeken

Voor normale paarden geen prestatie maar voor ankie wel, die is zo onhandig dat ze al over een verkeersdrempel struikelt. Morgen les
monique1983 schreef:druk druk nathalie wel mooi dat het goed ging toch
ik ga morgen alcazan ff pesten met ontwormen haha kijken of ie het lekker vind of niet
veder weinig te melden beetje rot humeur enzo dingen gaan niet zo als ik zou willen word nog een vet gekort op me uitkering omdat ik samen woon dus dubbel balen
Gisteren is ze weer flink aan het werk geweest, daarna mocht ze 20 min. ff op het land. Ze gaat nooit op het land want het is niet veel en dus zomaar op ( ze zijn met zn 4en) en ze is het niet gewend dus eventjes . En ze krijgt heel erg snel dat ze dan weer in de diarree is dus ik bouw het op.

maar beter dan nooit 
dat wil wat zeggen hihi 

moyra schreef:hinke, je hebt hopelijk geen last van haar ??
Die twee pony's blijven in dat stuk lopen uit voorzorg.
Ik voel mij daar iets prettiger bij.
Vandaag gaat pebbels haar bijrijder naar dr toe.
Ik heb een dagje rust vandaag
En ik had er geen last van hoor, het is meer dat ik me zorgen maak om pebbels. Ankie veegt namelijk wel stevig van zich af als paarden te dicht bij komen, als ik haar vast heb
.