Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nola12 schreef:Wheren kreeg ongeveer half tot 3 kwart brok puur omdat hij zoveel rent buiten in de bak en dus ging afvallen en omdat ik hem 3 keer in de week pak met longeren. Hij krijgt van Pavo condition. Maar sinds ik dat geef word hij alsmaar drukker. Dus ben sinds afgelopen weekend gaan minderen. En krijgt hij dus net een bodempje van de schep met brokken en kwart muesli voor het idee.
Hij is inderdaad gewoon een jong dier, en heeft eigenlijk geen manieren. Maar aangezien hij niet echt in een kudde past kan hij dit ook niet leren. Ik ben de enige die hem dit leert.
Als het goed is deze week gaan we het proberen met de paarden van de stal eigenaar.
Het zijn pittige merries en hij zal vast wel wat trappen etc krijgen van ze, en misschien is het ook wel een beetje zielig maar hij moet gewoon even op zijn plek gezet worden want zo gaat het ook niet.
PeerAppel schreef:Leuke vlechtjes!Ik hoop dat hij snel wat rustiger wordt, persoonlijk denk ik dat wat meer contact met paarden hem goed zal doen! Toen Ab hoefbevangen was heeft ze ook een behoorlijke tijd alleen gestaan en daar werd ze (zover ze kon) vervelender van.
Ik had zondagmiddag zulke leuke foto's gemaakt, crasht m'n SD kaart. Ik heb de hoop zo ongeveer opgegeven, helaas. Zodra de zon weer schijnt maar een nieuwe poging doen. Baal wel, heb dat ding in Juli gekocht en was mijn eerste eigen SD kaart. Nu leen ik er tijdelijk een van m'n vader gelukkig.
Misschien gaat het deze week dan toch eindelijk lukken om lid te worden van de KNHS. Wat gezeik met een bepaalde vereniging, maar stalgenoot was er ook lid, dus ik wou daar ook wel lid worden. Nu hebben ze zomaar uit het niets haar uitgeschreven bij die vereniging waardoor ze dus helemaal nieuwe startkaart moet enzo. Ze gaat dus naar een andere vereniging en ik ga maar direct mee. Ze mailen zo snel terug!Zalig.
Citaat:PharmaHorse Magnesium bij jonge paarden?
Jonge paarden kunnen nogal stress gevoelig zijn en dit is niet goed voor de ontwikkeling en training, zeker binnenvetters of hoog in het bloed staande paarden kunnen hier last van hebben. Stress kan gevolgen hebben tot het vast houden van het lichaam en stal ondeugden. Tevens kunnen paarden maagzweren krijgen van stress. Magnesium ontspant.