gelukkig is het mooi weer gebleven vandaag;) heb ff lekker gereden ze was erg heet ( na ja weer hengstig ) is inmiddels normaal bij haar ben nu helemaal dood op ben het gewoon niet meer gewent
@silfie35 spanend hoor op na je eigen paardje heb je er al wel 1 op het oog? en idd je kan bij je paarden wel ff lekker je gedachten op 0 zetten vind ik ook altijd fijn maar ze voelen je ook goed aan dus als je en rot dag heb voelen ze dat ook
maar dat vond ik dus ook.. vandaar dat ik laatst vroeg van welke hengst hij is..
melody93
Geplaatst: 29-03-09 16:59
Leuk haffie
Ben nu bezig met de activiteiten voor de ponyclub... Gaan met pasen een paasontbijt en een paasparcours houden (obstakelparcours) Ben nu even muziek aan het zoeken om te branden (voor tijdens het obstakelparcours) Weten jullie nog een beetje leuke muziek?
Thanks voor de info K gebruik zelf helemaal niks voor de benen.. ze loopt toch maar gemiddeld 2 á 3 keer per week.. maar vind het wel stoer staan alleen zou t bij Levera minder staan denk ik.. ze heeft echt dikke sokken.. en als k moet kiezen tussen bandages en sokken, ga ik toch voor de sokken
hey mooie foto's alleen jammer dat de teugels zoo los hangen voor de rest super paardje tjonge ik had vandaag 2 bommetjes onder mij reet.. namelijk die van mij ging rennen en bokken als een gek en haflinger ging 2 keer even met vaart door de bak heen..maar die haf had ook woensdag stil gestaan en donderdag had ik hem gereden.. vrijdag liet het weer het niet toe en zaterdag kan ik zowiezo niet over overtollige energie gesproken..