Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xJurdyWonanx schreef:Ik heb vandaag met Wonan voor het eerst sinds lange tijd een laag parcourtje gesprongen weer. Ik twijfelde of ik me zou inschrijven voor een onderlinge spring wedstrijd in de buurt, maar het voelde zo fijn aan vandaag dat ik dat gewoon maar ga doen. Hebben nog een paar weken om te oefenen dus dat moet goedkomen.
Sprong normaal zonder zadel omdat ik dat fijner vond dan met dressuur zadel, dus toen dacht ik waarom niet een springzadel voor erbij. En die heb ik dus laatst aangeschaft en daar direct maar een leuke set bij gekocht ook haha![]()
[ [url=m/2ON4mY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qm069h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knappe pony was super braaf en fijn te rijden. Vooral veel lijntjes gereden en op tempo controle geoefend.
xJurdyWonanx schreef:Nou beide zadels zijn tekna zadels dus die prijzen zijn nog leuk te noemen haha. Met zadels van 1500 euro zou ik dat ook niet zo gauw doen![]()
Roze staat jullie heel leuk en alvast heel veel succes morgen! En vooral plezier
miekelover schreef:Remark schreef:Prachtige haflinger hierboven! Wat leuk dat jullie ‘laat’ beginnen met beleren. Is dat bewust?
Dank je. Tijdgebrek bij de eigenaar. Zadelmak maken doen we met ze 2en.
Hij pakt het snel op. Hopelijk kan ik er binnenkort op. Hij vindt snelle bewegingen nog spannend.
suffie schreef:Toch superstoer dat jullie het hebben gedaan. En je hebt er vast weer veel van opgestoken! En het was heerlijk weer voor een wedstrijd.
Tip voor de voorpluk, want daar heeft Wub ook altijd enorm last van. Ik vlecht de 1e 5 cm in en door dan om de hele voorpluk een elastiekje. De rest laat ik gewoon los hangen. Dan is hij alleen tussen de oren gevlochten en wappert de rest mooi los.
ApolloPaard schreef:Lies, wat is er gebeurd op die plek dan? Gaan je lessen goed?
ApolloPaard schreef:Lies, herkenbaar, ik hoor Wat, Waar, Waar, paard weg haha. Echt leuk is het niet en wat naar van die bodem! Gaan ze daar nu wel wat aan doen?
XjesLiess schreef:Welkom nieuwe! Hoe heten jullie zelf?