Ik heb gister te horen gekregen dat mijn bijrijdstertje er mee stop omdat ze een huis hebben gekocht en niet hier in de buurt heel erg jammer vindt ik het ze was zo lief voor kitzbi.. Nu weet ik niet of ik een nieuwe ga zoeken ik denk dat ik der lekker op de wei zet en de kids 1 a 2 keer in de week opzet
Ze krijgt 1 april de sleutel dus dan stop ze ermee denk ik....
wat jammer ja kitzbi,en zo iemand weer vinden is erg moeilijk en je kinderen kunnen er samen met jou idd erg leuk mee romelen dat is een super alternatief toch?
ja farah is sins 3 dagen in eens super dik geworden dat ik moest zelfs mijn beugels langer doen farah moet +/- nog 90 dagen
Jaja was lekker Nu even douchen en daarna naar een afscheidsding van mn vriend. Hapje , drankje, presentatie , loterij. zondag ochtend gaan ze naar afrika .
Gaat goed met de mannetjes hoor ze eten netjes hun pijnstiilling en zijn actief en levendig heb ze vandaag weer evev buiten gedaan en ze eten ook gewoon goed
Tiso
Geplaatst: 03-02-11 21:15
mooi dat alles goed is gegaan met de mannen:)
leuk hoor straks al die foto's van de kleintjes:P kan hier ook niet wachten wat er bij mijn merrie uit komt:P
wanneer is bij jullie echt de buik gaan groeien?
vandaag een kennisje op timon laten rijden. ow wat was meneer braaf ..
goeiemorgen meiden! ik ga naar school toe daarna gelijk fysio en dan naar de paardjes ga vanavond waaaarschijnlijk naar de bios dus moet even kijken of ik vanaaaf tijd heb voor bokt anders morgen
fijn weekend allemaal
farahtjuh
Geplaatst: 04-02-11 09:39
goede Morgen
veel plezier op school rox vandaag mijn laatste stage dag lekker een paar taartjes gekocht straks even alle collega's een bedank mailtje sturen maar weet niet echt hoe nog het laatse op ruimen en inpakken en dan zit het er op
gister weer lekker op fanny gereden nou ja lekker had het idee dat het zadel weer niet goed lag (bah) dus vamiddag maar weer kijken en anders de wintec er maar weer op de peesjes die ik heb gekocht voor fanny zitten als gegoten voor der